Brede Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Har en BMW E28 525i som har et råttent eksosanlegg. Det jeg lurte på var om jeg taper noe merkbart effekt hvis jeg fjerner fremre potte og bare lager et rør til bakerste potta. Det er masse hull foran og bak den fremre potta, så det blir mye lettere å gjøre det sånn... Vet at motoren skal ha en viss motstand, blir det altfor lite med en potte? EU kontroll er ikke noe problem for den skal vrakes før neste eu kontroll uansett. Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 du må bare ha riktig diameter på røret iallefall.. på 2.0is sierra er det optimalt med 2" eller 2" 1/2 trur jeg..så du får spørre bmw guruer hva som passer best på 325:thumb Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg