matador Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 fikk sett en kort klipp fra helgens konkurranse.... :thumb -ingen kommentarer-:hello: DbDrag/Bass Race konk? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 En go'film i ekte benny hill stil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hehe. kult når han målte anlegget på db måleren:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 :respect Kjempe bra. Lo så jeg holdt på å sette brød skiva i vrang strupen:thumb Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Drit bra matador.......:thumb :thumb :thumb Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hehe, gull :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 venta nesten å se etpar forvirra Surnadalinger der gitt.... :D: Veldig kneggbare saker :D: :thumb Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Ler meg skakk hver bidige gang jeg ser denne her.Det er vel ikke sånn vi skal på i Oslo til helga vel spurte dattera mi om.Jo sa jeg.hehehehe. Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 hehehehehe :) genial! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg