Gå til innhold

Har dere sett inni skjermene i det siste?

Ranger emnet

xGrape

Anbefalte innlegg

IMG_4345.jpg

Ett par år siden sist framskjermene ble åpna og spylt...

Anbefaler dere som ikke har gjort dette å ta en titt selv. Av med skvettlapp og bøy til side gummi-inner-skjermen litt. Her er det veisalt og dritt i massevis. Ikke rart det ruster!

Må da være en konstruksjonsfeil? I følge pappa (forrige eier) har det alltid vært et problem.

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tror ikke jeg skal begynne å åpne der.. :P

Klarte å finne mye rart når jeg tok av bakfanger og hengerfeste, men ikke så mye sand/stein som det der.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt påfyllingsrøret til bensintanken er jo også en gromplass for sand, støv og annen dritt....

Ta av hele forskjermen dere, da kommer dere skikkelig til og kan fjerne alt..

Jeg brukte Arcanol fra Jotun og blandet inn noe antirust greier fra Ferromax, smurte flere lag..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt påfyllingsrøret til bensintanken er jo også en gromplass for sand, støv og annen dritt....

Jeps, her har jeg allerede skrapt og malt over med hammerlakk tidligere i sommer:)

Ta av hele forskjermen dere, da kommer dere skikkelig til og kan fjerne alt..

Jeg brukte Arcanol fra Jotun og blandet inn noe antirust greier fra Ferromax, smurte flere lag..

Har også selv brukt arkanol her denne gangen. Prøvd med både arkanol og hammerlakk tidligere, og fant ut at arkanolen var den av de to som hadde holdt best. Så igår kom det på et nytt strøk arkanol, og ett strøk #2 idag. Får se om jeg også legger på litt tectyl før jeg skrur det sammen igjen...

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider