Laaars Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hei! Mange mener kanskje disse felgene er oppbrukte på 240, men det ser jo unektelig bra ut, så hvorfor ikke? Spørsmålet er, må det modifiseres mye for å få plass oppunder hjulbuene? Ser jo at de fleste som kjører med de har de godt plassert oppi hjulbuene, men må det modifiseres noe på innerskjermer / hjulkasser? Hva slags innpress er å anbefale? Og bredde på felgene? Hadde sett for meg 8x18" Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hei!Mange mener kanskje disse felgene er oppbrukte på 240, men det ser jo unektelig bra ut, så hvorfor ikke? Spørsmålet er, må det modifiseres mye for å få plass oppunder hjulbuene? Ser jo at de fleste som kjører med de har de godt plassert oppi hjulbuene, men må det modifiseres noe på innerskjermer / hjulkasser? Hva slags innpress er å anbefale? Og bredde på felgene? Hadde sett for meg 8x18" Hei jeg har et 25 på mine felger og 20mm spacer bak på hver side. jeg har bretta kanten inni hjul buen opp med en valse. jeg har kappet bort 2 foran og 6 bak subber ikke. Selv med full bil eller sladding på rudskogen. Dekkene jeg har på har dim 225/35/18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hei jeg har et 25 på mine felger og 20mm spacer bak på hver side.jeg har bretta kanten inni hjul buen opp med en valse. jeg har kappet bort 2 foran og 6 bak subber ikke. Selv med full bil eller sladding på rudskogen. Dekkene jeg har på har dim 222/35/18 hvordan er det og få tak i den dimmen der a? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hvordan er det og få tak i den dimmen der a? Det gikk vist litt fort har rettet det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 anbefaler 9x18" da de er mye penere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg