Ideal Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Jeg har krav på å få mitt førerkort utlevert i dag. Til tross for dette, nekter purkesvina å gi meg lappen min. Først nå, ETTER førerkort-kontorets stengetid, har det lyktes å få i orden de nødvendige papirer. Dermed må jeg vente til i morgen. Nok et patetisk forsøk fra lærhomoenes side på å drenere saken. Den lille respekt jeg kunne hatt igjen for lovens lærkledde homo-håndhevere er nå borte. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Ting tar tid! Skjønner at du er forbanna...... Skulle registrere bilen min i dag. Stod en halvtime i kø hos biltilsynet, en halvtime i banken og til slutt en halvtime hos biltilsynet igjen. Ikke bare politiet som suger. Hele Norge suger!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Ideal Jeg har krav på å få mitt førerkort utlevert i dag. Til tross for dette, nekter purkesvina å gi meg lappen min. Først nå, ETTER førerkort-kontorets stengetid, har det lyktes å få i orden de nødvendige papirer. Dermed må jeg vente til i morgen. Nok et patetisk forsøk fra lærhomoenes side på å drenere saken. Den lille respekt jeg kunne hatt igjen for lovens lærkledde homo-håndhevere er nå borte. regner med at du har tutet innom vanlig skranke og fått deg midlertidig kjørebevis allerede?? håpløst.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Ideal Jeg har krav på å få mitt førerkort utlevert i dag. Til tross for dette, nekter purkesvina å gi meg lappen min. Først nå, ETTER førerkort-kontorets stengetid, har det lyktes å få i orden de nødvendige papirer. Dermed må jeg vente til i morgen. Nok et patetisk forsøk fra lærhomoenes side på å drenere saken. Den lille respekt jeg kunne hatt igjen for lovens lærkledde homo-håndhevere er nå borte. Men det er jo da bare å kjøre som vanlig til i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Ideal Jeg har krav på å få mitt førerkort utlevert i dag. Til tross for dette, nekter purkesvina å gi meg lappen min. Først nå, ETTER førerkort-kontorets stengetid, har det lyktes å få i orden de nødvendige papirer. Dermed må jeg vente til i morgen. Nok et patetisk forsøk fra lærhomoenes side på å drenere saken. Den lille respekt jeg kunne hatt igjen for lovens lærkledde homo-håndhevere er nå borte. Jaja grattis da:) At Politiet driter i loven så lenge det går dems vei,er ingen nyhet drittfolk:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 dette er generellt blitt et jævla drittland da. ingenting annet og si.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hammer Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 heheh snut er ut hehehehehe:D Siter chrysler voyager 02 modell volvo V40 01 ford mondeo 98 mercedes c 180 94 golf gti 94 mercedes 300 ce 89 mercedes 190 e 2.3 89 ford sierra 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Fått lappen tilbake nå :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg