RuuDpus Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Når jeg fjerner signalet fra basskassa, og ikke har annet enn strøm tilkoblet får jeg en stygg skurrelyd når jeg stiller på "level", som jeg vil tro er det samme som gain.... Er dette noe som kan tyde på at det er kassa som er fucka`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hmmmmm... Det var derfor jeg la opp RTFM som pkt. 1 over ;) Det står sikkert i boka :) Hvilken receiver er det snakk om? Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 en gammal eltax dr-109... 5x50(sikkert 5x10) og integrert dvdspiller til 1000kroner... til prisen har den vel gjort jobben alt for lenge;) hehe... men hjelper ikke om jeg kobler den til en annen utgang heller... skjer ikke noe mer... så jeg tror egentlig basskassa er fucka... skrudde opp for å se på den forsterkeren, men der var det ikke mye å se... og lukta ikke svidd på noen som helst måte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Da har du sikkert lært leksa.. No more Elax eller annen kinadritt ;) Sjekk heller ut AVtorget enn komplett ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 yes;) får vel overleve uten en stund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Vist du har den rca kabelen tilkobla suben og tar på enden som skal i reciveren vil du få en skurre lyd.. akkurat hva du må gjøre for å få på sub utgangen vet jeg ikke. jeg vet heller ikke om det er noe valg for det eller om den er altid på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 den skurrelyden får jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg