Sæther Racing Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Det er noe rart med meg. Jeg koser meg ortlig når jeg sitter her på bilforumet og leser tråder eller prosjekter og ser på bilder. , "Dere" tar ortlig vare på bilene deres, og Polerer de og koser med de. Og kjøper nye deler og det er så deiligt!:hello: :thumb Da koser jeg meg ortligt. God og se at andre tar vare på bilene sine også. Bilen er mer en bil for meg, mer en et fremkomsmiddel fra A til B. Det er noe Personligt med en bil. Bilen har en sjel. Så jeg vil gjerne takke alle her på bilforumet for at dere tar vare på bilene deres:)! Da klarer jeg kose meg på fyllesjuke og dager jeg ikke har ork til og drive med bilen.(Når jeg sitter foran PC ) Og se hvodan dere stelller med bilene gir meg voldsom insparsjon, jeg er jo mer ut i garasjen en på jobb og hjemme, hehe Takk til , nesten alle :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Nå i ferien så pleier jeg sitte her langt utpå natta med ei cola og en 20 pakning med prince og fylle hode med masse tanker og gjøre med bilene mine, men når alt kommer til stykker så er penger et problem. Men, hvor hadde vi vert uten drømmer ? Uten bilforumet og fastford så hadde pcen min aldri blitt brukt. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 hehe ja samme her. er litt drit egentligt at rundt 4 tiden så "stenger" bilforumet. I går satt jeg til 4 og leste og leste og fylte hodet med ider og fikk ikke sove når jeg la meg hehe bare lå og tenkte hva jeg kunne gjøre med opel' en Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Skjønner hva du mener OmegaEVO500 Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 med en cola og en 20 pakning med prince kjenner meg igjen der ass.. egentlig er detta bilforumet litt psykisk terror, for det er alltid folk her som ligger 300 hakk foran seg, så du blir aldri skikkelig fornøyd med eget, hehe. men inspirasjon? jo absolutt. hvorfor blir egentlig forumet stengt om natten?? iriterer meg når jeg sitter å våkner i sofaen i ukedagene at forumet ikke er oppe før jeg drar på jobb.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Personlig har jeg sittet her hele natten enkelte ganger, og har aldri opplevd at forumet har vært stengt, men ja; det er lett og kose seg her :) Masse inspirasjon og hjelp å få; og noen ærlige kritikker, det er garantert Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 tror det holder på med vedlikehold av forumet om natte for da er det minst folk som sitter og leser Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 pHeTt Å sKrIve SåNn HeR ! 1 1 !! hehe neida.. men ja, får jeg ikke min daglige dose bilforumet blir jeg grinete og får abstinenser! Alltid mye morro å lese her. Også kult å hilse på folk IRL etter å ha "møtt" dem her inne, fler jeg har truffet sånn. Mye hyggelige folk her inne gitt :hello: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 det er en grunn til at vi vil ha bilforumet.net dekaler på bilene våre ;) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 er morro aa lese prosjekter her ja, se hvor godt folk tar vare paa bilene sine, har tenkt meg til kiristiansand den 19, haaper aa m0te paa noen Bilforumet.net folk :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 har tenkt meg til kiristiansand den 19, haaper aa m0te paa noen Bilforumet.net folk :p Er på plass jeg ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 alltid morro og lese om prosjekter ja:D men kan bli litt for mye volvo 240prosjekter for min del. ikke stygt til dere som har det. men jeg fordrar ikke bilen! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Man utvikler jo mange nye bekjentskap og slikt her inne. Eks "the cowboy" og jeg drar til statene sammen neste år. vi ble kjent her. Dingo84 har også blitt en meget god venn av meg i det siste 1-1,5 året. Jobber også med "240-prosjekt" på forumet. Alltid moro å bli kjent med folk IRL. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
persjan Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 :): Også for oss "gamlinga" er det flott å se at noen er villig til å ofre tid og penger på trallene sine. Og mange bra eksemplarer er det også. Og som det går fram av de siste innleggene her så er det mer enn bare bil, også masse sosialt med nye bekjentskaper som dyrker de samme interessene... Stå på..:): Siter Mercedes 190E 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det sosiale er viktigt. Og har fått noen nye bekjentskaper ja og mange nye kontakter ,slik at jeg får tak i det jeg vil ha til bilen for en billig penge. koster disse bilforumet.net dekalene penger? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg