Turbo_FB Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1191587 Nesten like bra annonse som den med 300 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Faens bra..... MOHAHAHA!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Haha, nå lo jeg så det nesten spruta kjøttkaker ut av munnen min her;) Ihvertfall flink til å poengtere at Rolf ikke var no særlig til å gjøre opp for seg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 han der rolf virka som en useriøst kar ;p får passe på å ikke selge noe til han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Syntes det var rimelig useriøst av de begge! Kan hende Rolf har sine grunner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Syntes det var rimelig useriøst av de begge! Kan hende Rolf har sine grunner... Greit det Rolf :iconsm Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Rolf sier du? Hihi, kanskje ikke så morsom, men bare følte at jeg måtte:op: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Sinnsykt bra |Massern| dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Rolf sier du? Hihi, kanskje ikke så morsom, men bare følte at jeg måtte:op: Hehehe, jævli bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unitrack Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 var med å henta bilen tilbake, han rolf var en forbanna KØDD Siter BMW E36 318 91mod BMW E30 325 85mod X:Bmw E30 M3 87mod,Audi A4 1.8t 97mod, Calibra 2.0 16v 91mod,Calibra 2.0 16v 90mod,Kadett E 1.6 Gt 86mod,Corolla Lx 87mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 fortell historien da ? =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 kanskje jeg skal ringe han ROLF! :D Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hehe, så bra! Nå er det igang igjen:D:D:D Får bare sitte her å le mens filmene popper opp;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Eller eventuelt lage noen filmer selv også. Savner tråden om 300hk Corrado'n. Det var mye moro husker jeg:): Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Eller eventuelt lage noen filmer selv også. Savner tråden om 300hk Corrado'n. Det var mye moro husker jeg:): Hehe, ja, den tråden var helt konge! Har måttet lest igjennom et par ganger senere og jeg;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg