Gå til innhold

mister skriften i displayet på Boss cd-spiller

Ranger emnet

VW G3 GTD

Anbefalte innlegg

er plaget med at jeg mister alt av informasjon som står i displayet, som hvilken sang jeg spiller osv, helt mørkt.

får lys i knappene, og kan spille musikk, men bokstaver & tall vil ikke vises.

problemet kan vare alt fra ti minutter til flere dager, så plutselig kommer det tilbake, så jeg mistenker at det er dårlig kontakt en eller annen plass.

Er også plaget med at spilleren ikke vil kjøre ut cd-platene når jeg vil skifte plate.

spilleren:

Boss RDS-3195mp3

90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
er plaget med at jeg mister alt av informasjon som står i displayet, som hvilken sang jeg spiller osv, helt mørkt.

får lys i knappene, og kan spille musikk, men bokstaver & tall vil ikke vises.

problemet kan vare alt fra ti minutter til flere dager, så plutselig kommer det tilbake, så jeg mistenker at det er dårlig kontakt en eller annen plass.

Er også plaget med at spilleren ikke vil kjøre ut cd-platene når jeg vil skifte plate.

spilleren:

Boss RDS-3195mp3

Vi fører ikke Boss men har denne motorstyrt frontpanel? Da kan det være en flatkabel som går fra frontpanelet til hovedkortet i spilleren som har fått seg en knekk og dermed kortslutning i kabelen når den beveger seg hver gang du kjører frontpanelet ved å skifte cd plater.

Kan også være microprosessoren som trenger å resettes, koble av strømmen på spilleren og vent en stund og koble til igjen. Er det ikke normalt igjen da må den inn på verksted.

Dette skjer også med dyrere spillere så er det nevnt.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvor mange flatkabler bruker du på mila?" HEHE :D

en kompis har en pioneerspiller som har samme problemet.

og til informasjon så er den så rundhjult den spilleren min nå, at det er nok ikke bare flatkablen nå, så jeg sender den gladelig til den som vil Skyte den med hagle :D

90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider