jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 De kjører med 2V-topper av to grunner: fordi reglene tilsier det. Og; fordi wet-flow'en i toppene er ekstremt kritisk med så store væskemengder...og siden den er enklere å styre med bare en ventil inn,så henger de ved det...men det er ikke umulig å kjøre hverken med 4V-teknikk eller snurrboer,som noen av de gamle fuel-headene i Statene sier... En annen ting som AmCar-folket sikkert kan regne seg frem til (jeg har ingen Moroso-stick) er: Hvor mye krutt trengs for å kjøre 6.40 @ 220 mph? Med mindre du nevner noe spec vekt her, så er det ikke noen formel på det! signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Gjør hva da? Kjører rundt, spinner litt på gata og lager masse rå lyd? setter den i 3`a (1:1 utv) og trår til å det river seg alikevell.. det der er IHVERTFALL ikke 'bare bare' signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 finn nu en amcar motor da på 1,6l på over 160hk.. uten overladding. Er jo helt dumt å diskutere egentelig. hadde jeg selv hatt en amcar hadde nok man vært litt tøff på drag (402m) men ikke så tøff på bane. vel og merke med en normal økonomi. Å samme motsatt liten 4syl japse ikke så tøff på stripa men på bane kan det gå fort.. Siden dette er en 'krangletråd' så klarte jeg ikke å dy meg.. finn en N/A japsemotor som yter 7-800 hester da? :D signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 japsebiler kan vaere morro det, hissige smaa vepser med store eksosr0r som lager gressklipper lignende lyder, og alike vel gaa ganske saa kjapt. Lyden av en V8, kan ingen av japesbilene slaa :p Subaru kommer ganske nearme med bokserlyden da, mmm.. bokser lyd. -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 You might be a RICEBOY if... -Your spoiler is higher than the roof of your car. -Your exhaust sounds like an elephant fart. -A tennisball will fit inside of your exhaust tip. -You think performance stickers will actually increase your cars horsepower. -You think that your 115 hp 4 banger is faster than a 300 hp V8 just because you added a Nuespeed sticker. -Your wheels stick out past your fenders. -Your car makes less than 155 hp, and has racing stripes. -You consider a K&N filter & a big exhaust tip to be major modifications. -You lie to your friends about winning a race (when you actually lost). -You think Honda's are the fastest cars around. -You can't see outta your back window because of all the stickers. -You rev your tiny engine every time you see a Mustang or Camaro. -You tell everyone that your car is fast, but you know its' really a slow P.O.S. -Your car has performance stickers, but does'nt actually have the parts that the stickers are advertising. -You bragg that your car makes 90 HP per liter (when its only a freakin 1.3 liter engine). -You will not race a V8 powered car unless the owner is willing disconnect 4 sparkplug wires. -You brag about not using nitrous when your car has another type of power adder (ie. turbo, supercharger). -You have a "Powered By *Anything*" sticker on your windshield. -You tell your friends that you smoked a big V8 powered car (but you don't mention the fact that it was a 18 wheeler). signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 De fleste her er så unge at dere ikke husker Trond Schea han herje rundt på baner og i skogen tidelig på 60 tallet og vant alt og hva kjørte han i flere år jo en Mustang! Den mustangen der eksisterer faktisk også enda.. den skal stå i en låve et eller annet sted ikke så lang fra der jeg bor! Ryktene skal ha det til at det faktisk står en VELDIG modifisert hjulløftpotent 390 i den! :D signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=KV2IgzCgGfE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 bare synd den driver paa feil hjul :p aa faa speedoen rundt slik, klarte jeg paa min gamle 90hk Mustang II ogsaa :p kanskje ikke like kjapt da >.> MEN! det var idet jeg tok forbikj0ring paa en Skyline! ...som spant paa ei rett strekke og hadde null grep >.> :p japse biler og amerikanske biler, har to helt forskjellige milj0, smak er delt, takk gud! :p ellers hadde jeg ikke hatt noen som jeg med selv en liten 4.9 liters V8 kan mobbe aa si har liten motor a sp0rr om de skal selge den lille motoren, fordi jeg trenger ny spylermotor, allt i sp0kefull tone da :p -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hva er dette? Mediaforumet? Tilbake til kranglingen øyeblikkelig! Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 :D signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hva er dette? Mediaforumet? Tilbake til kranglingen øyeblikkelig! OKei! honda SUX :D :D signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Honda? Er da Toyota du har sett på filmer av nå.. Hvorfor nevner du Honda nå? Og du, er ikke turbo sånn jap crap opplegg da? Hvorfor slenger du opp filmer av v8'ere med turbo da? For er vel den rå muskelkraften av en N/A du liker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg