Øyvind Ryeng Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Newsflash: Alt Ford rører ved, dør. Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Newsflash: Alt Ford rører ved, dør. True.. True... Alle kompiser har fått ødelagt topp-pakningen før 200 000 :puke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Nyere biler ruster like fort som gamle. Hadde en 1969 camaro uten noe tectyl eller drit under. Bare lakkert. Null rust frem til jeg solgte den for 3-4 år siden. Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Siden både amcar-gutta og japse-jentene gidder å diskutere dette, kan vi vel konstatere at det ligger æresfrykt over for bilmerkene fra de respektive produksjonslandene. Ergo er vel dette egentlig en ganske døfødt diskusjon. 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 og det kommer fra en mann som jobber med nyere Mazda`s!! :D Mazta,ford, mb og masse av det andre rekker vi ikke å sveise sammen for før dritten har rusta opp igjen... Ny bil er lik SØPPEL! Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Nyere biler ruster like fort som gamle. Hadde en 1969 camaro uten noe tectyl eller drit under. Bare lakkert. Null rust frem til jeg solgte den for 3-4 år siden. Hvordan kan du lire av deg noe slikt? Det er jo en kjennsgjerning at dagens karroseri i stor grad er bedre konstruert med tanke på å unngå rustfeller. Og i tillegg har man jo tatt ibruk galvanisering som hjelper veldig mye. 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Vel er en del tester som viser at de fleste nyere type biler ikke er mye bedre. Sier ikke alle biler, men er iallefall det jeg har lest. Finnes så klart biler som er 40 som er en spiker med rust igjen og ellers biler som er like gamle som er rustfri. Men er som Bead-Lock sier :D Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hvordan kan du lire av deg noe slikt? Det er jo en kjennsgjerning at dagens karroseri i stor grad er bedre konstruert med tanke på å unngå rustfeller. Og i tillegg har man jo tatt ibruk galvanisering som hjelper veldig mye. hehe... DU bør komme deg ut på noen bilverksteder å se hva vi sliter med! Bil butikkene LEVER av rust rep... 65000 i gjennomsnitt på MB 40,000 i snitt på de Masta 6 bilene jeg har rep! Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Hvordan kan du lire av deg noe slikt? Det er jo en kjennsgjerning at dagens karroseri i stor grad er bedre konstruert med tanke på å unngå rustfeller. Og i tillegg har man jo tatt ibruk galvanisering som hjelper veldig mye. Har du noe å si til dette Bead? signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 oops.. ble visst for sen :) signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Med mindre du nevner noe spec vekt her, så er det ikke noen formel på det! Hvilken del av svaret mitt til Umek (#380) på 1420 kg var det du ikke forsto? :D Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 De kjører med 2V-topper av to grunner: fordi reglene tilsier det. Og; fordi wet-flow'en i toppene er ekstremt kritisk med så store væskemengder...og siden den er enklere å styre med bare en ventil inn,så henger de ved det...men det er ikke umulig å kjøre hverken med 4V-teknikk eller snurrboer,som noen av de gamle fuel-headene i Statene sier... En annen ting som AmCar-folket sikkert kan regne seg frem til (jeg har ingen Moroso-stick) er: Hvor mye krutt trengs for å kjøre 6.40 @ 220 mph? ?????????? signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 FAEN! #380 sa du ja.. MEN moroso sticken er ikke helt oppdatert etter dagens standard har jeg hørt snakk om.. biler kjører fortere enn de "skal gjøre"? signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 FAEN! #380 sa du ja.. MEN moroso sticken er ikke helt oppdatert etter dagens standard har jeg hørt snakk om.. biler kjører fortere enn de "skal gjøre"? Mulig...men den gir da en pekepinn? Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 26, 2006 Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 hehe... DU bør komme deg ut på noen bilverksteder å se hva vi sliter med! Bil butikkene LEVER av rust rep... 65000 i gjennomsnitt på MB 40,000 i snitt på de Masta 6 bilene jeg har rep! Søkt argument. Alle vet jo om tilfellene på Mercene fra siste halvdel av 90-talet (ikke bærende til en opplysning), og første genrasjons mazda 6. Men at en 2006 modell [insert random merke] ruster genrelt sett like mye som en 1970 modell [insert random merke], må dere lengre ut på landet med. Mest sannsynlig så langt ut på landet at vi ikke har så landlige områder her i Norge. 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg