jones Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hoved tyngden av muskelbiler ble produsert på 60 tallet, og noen få i 70 og 71.Så poenget mitt var at det blir feil å skrive amerikanske muskelbiler fra 70 tallet. Jeg syns 70 tallet var et deprimernde ti år med hensyn på amerikansk bilproduksjon, med noen få unntak. Helt enig i at hovedtyngden var på 60 tallet, MEN jeg synes det nådde toppen (i forrhold til hva jeg liker) i 70/71, men etter det så ble det sørgelige tider ja signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Eirik Du vet at en bil med 4 hjul på bakken er raskere rundt en sving enn som på det bildet der? Samme ting kan noen Porsche'r gjøre, bare med framhjula, og kommer av en uheldig blanding tyngdepunkt, krengesenter, fjærstivhet og krengemotstand. Og hvis du absolutt må se en amcar gjøre det samme: Dette er i tillegg en stor "familie-cruiser", men det er fortsatt korka å løfte hjul opp fra bakken... Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 mener å ha sett noen NARS biler gjort dette også.. signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hjulløft kan man vel få til på alle biler, untatt A-klasse Mercedes - de bare velter :D Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Hjulløft kan man vel få til på alle biler, untatt A-klasse Mercedes - de bare velter :D man kan til og med hjulløfte med en fwd rett fram.. noen flere som har sett filmen der de kapper en honda eller hva det er, i 2, setter den i reversj å stegler med den? signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Grunnen til det der er at det ikke er harmoni mellom for og bakstilling. Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dart360 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Eirik Det vitner manglende forståelse om hjuloppheng og biler generelt, når man bruker et bilde av en serie 2 Golf på 3 hjul på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Relevant for denne diskusjonen :O Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Nå var den Golfen kun for å få dere AmCar-folk litt irriterte igjen. Så bare dette bildet på et forum og tenkte umiddelbart på denne tråden. Tyske biler , vet dere, er aldri som japanske. Men dere klarer ikke dette heller: Føreren har det trolig gøy, også (må leses med en klype salt, disse postene i denne tråden). Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Apropos trehjulsgolf; om det der er den samme bilen som var diskutért på Honda-Tech for en tid tilbake, er den giftig som cyanid. Den hadde tatt knekken på en haug med sportsbiler på flere Amerikanske autocross-events. Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Nå var den Golfen kun for å få dere AmCar-folk litt irriterte igjen. Så bare dette bildet på et forum og tenkte umiddelbart på denne tråden. Tyske biler , vet dere, er aldri som japanske. Men dere klarer ikke dette heller: Føreren har det trolig gøy, også (må leses med en klype salt, disse postene i denne tråden). Eirik han har det vel VELDIG gøy, men med en tanke i bakhodet om at om to år så er bilen totalt oppspist av rust! :wonder: signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Apropos trehjulsgolf; om det der er den samme bilen som var diskutért på Honda-Tech for en tid tilbake, er den giftig som cyanid. Den hadde tatt knekken på en haug med sportsbiler på flere Amerikanske autocross-events. Who cares? signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 They see me rollin' They hatin' Patrollin' And tryin' to catch me ridin' dirty. Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Burde det ikke heller ha vært: They see me roll on, my segway I know in my heart they think I'm White N' Nerdy Think I'm just too White N' Nerdy Think I'm just too White N' Nerdy Can't you see I'm White N' Nerdy Look at me I'm White N' Nerdy Øyvind? signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dart360 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Apropos trehjulsgolf; om det der er den samme bilen som var diskutért på Honda-Tech for en tid tilbake, er den giftig som cyanid. Den hadde tatt knekken på en haug med sportsbiler på flere Amerikanske autocross-events. Fører av Golfen er helt klart dyktig, Golfen kunne ikke ha kjørt mye fortere igjennom den svingen uten at det hadde gått galt. Sto det noe på Honda-Tech sidene om spec på Golfen? Det er et bra action bilde, men ikke noe godt eksempel avansert hjuloppheng. Camber vinklene på innerste forhjul er ikke optimale, foe å si det forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg