Mr.TransAm Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 det SVIR godt i hjerterota å se en toyota i et slikt anntrekk! Uff ja... kvalmt faktisk.. kan ikke bare japsene holde seg til sitt? 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 er det planer om at ford skal kjøpe opp Mopar!?!?!?!?!??!? signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Uff ja... kvalmt faktisk.. kan ikke bare japsene holde seg til sitt? 12301239190913290 % enig der asså!:( signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 er det planer om at ford skal kjøpe opp Mopar!?!?!?!?!??!? Tror ikke det, det var ment som et eksempel, men det er vel ingen dårlig ide for jo da samla dritten under et flag. bullshit http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 er det planer om at ford skal kjøpe opp Mopar!?!?!?!?!??!? har ikke hørt no om det hvertfall. tviler sterkt på at det skjer... 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 samle dritten under ett? så huyndai skal slå seg sammen med chevrolet!? hehe neida! signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Men jeg har kjørt etter både evo7 og imprezar i byen med min big block impala. å det er ikke de dyraste bilane folk ser etter... Nå er jo impalan din noe syk oxo da ;) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 samle dritten under ett? så huyndai skal slå seg sammen med chevrolet!? hehe neida! Huyndai og Chevrolet????? Chevrolet og Daewo er bedre:shake http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Huyndai og Chevrolet????? Chevrolet og Daewo er bedre:shake var daewo jeg mente! beklager, min feil:D signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 og det kommer fra en som kjører et mercedes (les: daimler-chrysler) produkt? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Grunnen til at de i formel 1 skiftet fra v10 til v8 er vel pga driftsikkerhet og at det skal bli billigere for teamene og delta. Men at Toyota deltar i nascar derimot er rett og slett fordi at de ikke har oppnådd så gode resultater i F1 som de ville ha. De har pøst ut millioner på F1 (uten og vinne et løp?) og de får kun middelmådige resultater, derfor vil de delta i Nascar. Et race hvor tiden har stått stille i flere år kan se ut som et lett bytte for et hitech team fra Japan men det vil vise seg hvordan de greier seg framover. Spennende er det uansett :) K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 og det kommer fra en som kjører et mercedes (les: daimler-chrysler) produkt? ;) det gjør jeg ikke alltid med et smil skal jeg si deg! og hvis lyden i bilen er noe alvorlig slik at den ikke stiller til start på street legal på lørdag, kan ALT av daimler-chrysler brenne et visst sted, og ALDRIG mer mopar på meg! det er et LØFTE! signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 For dragracing: Tungt dråg av en amcar med 815cui V8 top fuel og twin turbo på størrelse med propantanker... Enorme drag slicks og 4-link, etc. og skinnies foran. For bane: LETT bil med mer downforce enn mora di, og en turtallsvillig maskin! 3-4-5-6-8-10 syl og bak-/firehjulstrekk. -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 og det kommer fra en som kjører et mercedes (les: daimler-chrysler) produkt? ;) og btw.. har jeg missforstått, eller er daewoo langt bedre kvalitetsmessig enn merscedes? hoho signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Dette er en "krangletråd", må jo mobbe litt :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg