Gå til innhold

Dør håndtak til min 940

Ranger emnet


JOLASE

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Farlig: Jeg fikk dørhåndtakene igår og de passa perfekt. De var fine, enda finere når jeg får lakkert dem og montert dem på på 940`n.

 

Rune: Ska ikke ha usa blinkers med det første nei. jeg hadde bestilt engang, men de kom aldri. E må nå få prøv 940`n din å da, aldri prøvd en med manuell.

1994 Volvo 945 - bruksbil

 

1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg

421 emerald green metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

960 håndtakene er bolt on..

Tar seg vildig pent ut på min bil hvertfall.

Kjøpte mine på åsane eg. Betalte 300 kr stk for de. altså 1200 tilsammen pluss frakt.

 

Treger litt på at eg ikkje kjøpte fra V70. Disse passer visst også. Må bare kjøpe 2 stk Venstre Bak håndtak siden lås er i håndtaket på V70..

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem er jo så å si likedan. men de er nok finere de fra V70 ja, d synes jeg også, men jeg var litt usikker på pass form.

 

De ser jo noenlunde like ut ja... men er nok litt sjef å kunne dra i handtaket i steden for å klemme på det lixom.. (hørtes horete ut det derre):)

-Volvo 940 Turbo

 

M90 og B230FT e ein god kombinasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlig:

 

Art nr høyre: 9154450

art nr venstre: 9154449

bakerste pakning: 9154271

fremste pakning: 9154270

Altså bakerste pakning på håndtaket hvis du ikke skjønte det, men det gjorde du nok.

Bilder blir det desverre ikke før jeg har fått lakkert den.

1994 Volvo 945 - bruksbil

 

1995 Volvo 940 ltt - står i garasjen å koser seg

421 emerald green metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår