wide106 Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Har akkurat arvet mammas 106 og tenker å sette på et lite widebodykit på den... Kitet blir i såfall et fra Nsd-Online Kunne dette funke? Har nå bestemt meg for at det blir Dimma kitet som det ligger en link til lengre ned på siden. Det var det eneste jeg fant som var bredt nok. Bilen er nå i veldig god teknisk stand ettersom min far alltid har vært ganske glad i denne bilen. Han har hjulpet meg meg å installere en midlertidig stereo. Har kjøpt inn 17" Speedline SC Turini Magnesium felger som skal på bilen i løpet av de nærmeste dagene. Disse er selvsagt hvite, ettersom bilen skal med tiden skal ligne på en av de legendariske rally 205'ene. Innvendig skal det renskes ganske godt opp og planen er at baksetene skal bort til fordel for et veltebur. Nye forseter er kjøpt inn: 2stk. Sparco EVO stoler i svart (bygger feste til de nå). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Dette? Selvsagt går det jo an.. Og hvis du har råd og får montert det er det jo ikke noe problem. Men er jo mye annet kult du får for den prisen ;) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wide106 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Ja, det var det jeg tenkte... Har lett litt rundt, men har ikke funnet så veldig mange andre widebody kit til 106'en og vil virkelig ha det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wide106 Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Fant et kit nå som jeg godt kunne ha tenkt meg Dimma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theflux Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Da er det bare å melde seg inn i Peugeotklubben da :thumb Siter '97 Peugeot 406 [X] '92 Peugeot 605 Peugeotklubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Ville nå heller hatt Dimma widebody enn det andre greiene... Hva slags 106 har du..? GTi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tottatola Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 heisann! Bestill deg et dimmakit! meget fett utseende som du ikkje kommer til å angre på du heiv på!:D har sjøl ein 205 dimma, og den skal aldri selges!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wide106 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ville nå heller hatt Dimma widebody enn det andre greiene... Hva slags 106 har du..? GTi? Ja, det er en GTi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wide106 Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 heisann!Bestill deg et dimmakit! meget fett utseende som du ikkje kommer til å angre på du heiv på!:D har sjøl ein 205 dimma, og den skal aldri selges!! Bilen din var utrolig feit! Hva ga du for lakken? Har syslet litt med tanken på mattsvart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Dette prosjektet må du absolutt følge opp! Legger du skikkelig jobb i bilen, blir den ekstremt fet (bokstavelig talt)! Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wide106 Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Dette prosjektet må du absolutt følge opp! Legger du skikkelig jobb i bilen, blir den ekstremt fet (bokstavelig talt)! Ja, det bygges på for øyeblikket, men pengene er foreløpig eneste hindring! Dyrt å være student Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bj0rn Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Har en kompis som har begynt på sin dimma. Blir rått, han kjøpte dimmakittet aqv meg Siter 97 Peugeot 106 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isbil Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 bilder? Siter 2007 vw touran excl. 170 dsg 2001 SEAT leon 1,8 20vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wide106 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 bilen er ribbet helt ned, interiøret er fullstendig ute, dvs dashbord og bakseter... Litt stans på pengeflommen nå, russebussen krever sitt... Bilen står på bestefars verksted i Askim. Vurderer veltebur, men slik som jeg tenker vil det bli litt for useriøst med en så svak motor... Wide kitet kommer på så fort jeg får somlet meg ut til Askim, skal opp nå til helgen for å fortsette... Har bestilt 2*4" potter i alu. som skal på. Åpent luftfilter kommer'' Fortsettelse etter helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saxo VTS Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 kult prosjekt! "nesten" samme bil som meg jo :) Siter (-) 98 Citroën Xsara VTS (x) 01 Citroën Saxo VTS (x) 89 Mitsubishi Colt 1,5 glxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg