reyes Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hva har denne karen satt på? Der skal det vell være en slange som går ned til blokka.¨ Jeg har ihvertfall en slange som går ned til blokka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Har sett dette på enkelte motorer, Kan ikke svare helt sikkert, men regner med det kan være noe lignende filter/oljeutskiller.. Er det noe å bry seg om? Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Har sett dette på enkelte motorer, Kan ikke svare helt sikkert, men regner med det kan være noe lignende filter/oljeutskiller.. Er det noe å bry seg om? Hehe.. Tenkte kanskje den hadde effekt på motoren? noen som vet hva det egentlig er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Slangen forbinder jo veivhusventilasjonen mellom blokk og topp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VectraB97 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Har sett dette på enkelte motorer, Kan ikke svare helt sikkert, men regner med det kan være noe lignende filter/oljeutskiller.. Er det noe å bry seg om? Hehe.. det er filter på veivhusåndingen. ecotec har problemer med at det kalkes fra denne slangen. dette filteret forhindrer kalking. Jeg har et slikt, og ble annbefalt å montere et slikt av opel forhandler. Hadde kalkproblemer på innsprøytninga. Siter 97 Vectra B 86 Kadett GSI 79 Chevrolet Caprice Sedan 305 V8 Burn Rubber, Not Your Soul ;) Bilgalleriet Mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aicer Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Hvordan merker man kalkproblemene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg