Gå til innhold

Noen som har 3500,- å gi meg???

Ranger emnet

Reinert A

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst til å gi meg 3500 kr til den bota jeg fikk istad for og kjøre på rødt lys?

Har nemlig ikke så mye penger akkuart nå!

Og en ting til :

FY FEAN JEG HATER FORPULT SIVIL POLTI!!

God jul og godt nytt år!!

nå går jeg og legger meg! NATTA

Mvh

Rino

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Jostein
Originally posted by Hopless

ER DET 3500KR FOR Å KJØRE PÅ RØDT LYS???????

trodde det var 750kr jeg...

får slutte med det da tydeligvis..

det er det sikkert og men no til dags prøver de å fryse ut alle under 25år som viser trynet sitt på veiene...

Men de prøver å gjøre livet så kjipt som mulig for de med bil:rolleyes: ,de lo nok godt nå "haha nå får han ikke kjøpt den vingen og de wunderbaumene denne mnd heller"..

Er så JÆVLI FRUSTRERT OVER DEM FOR TIA! :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævlig kjipt..

tingen var at han kjørte bil nr 2 forran meg , og sivilen kjørte på orange!

jeg kjørte forbi fordi det var en jævlig fet styla bil som kjørte forran meg , hadde det ikke vært for den bilen hadde jeg ikke fått no bot!!

Jeg prøvde så si til han polti fyren "hmm det var vel orange når jeg kjørte , tror jeg"

det funka dårlig.. men men!

Det koster å være kar!'

hehe

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poker.. kom på at jeg har en utestående bot på 1800 sure for å ha kjørt 64 i 50 sona.. jaja.. blir vel bare 2550 da.. dæven.. blir dyrt detta.. og jeg må ut med 3k i en skade på en jævla mondeo.. grrr...og ikkert litt til pga aei sur fitte kjærring i en rover.. traff hu i rassen.. ble ikke kade en gang.. men jaggu fant hu skade..litt vel fort men.. trur nok hu selv laga den og venta på at noen sku treffe hu i ræven..

menne..jeg turde ikke å motsi.. (kjørte med en svak promille.. hadde drekke et halvt melke glass med cola og whiskey.. svakt blandet...)men hadde purken spurt om blås..jeg hadde nok ryke..hehe..

selv om det var en purk som sa det var greit at jeg kjørte..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider