funkes Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Ascona Det er kun få lyskryss i Norge som er mulig å styre på den måten, de er lagt opp sånn pga kollektivtransport, man skal ikke se bort fra at snuten også kan styre de få kryssene, men det er langt fra alle steder for å si det pent. Og jeg kan si det av erfaring at snuten ikke kan styre lyskryssa i Lillestrøm/Strømmenområdet ihvertfall.. Jeg påstår ikke at de kan styre de fra bilen sin, men de lysene har vel mulighet til å bli styrt manuelt fra sentralen eller et eller annet.... gidder ikke bry meg så mye at jeg gidder å forhøre meg :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by funkes Jeg påstår ikke at de kan styre de fra bilen sin, men de lysene har vel mulighet til å bli styrt manuelt fra sentralen eller et eller annet.... gidder ikke bry meg så mye at jeg gidder å forhøre meg :) Du vet hva de gjør når det er problemer med et lyskryss? Da får de med seg en nøkkel fra sentralen, og drar fysisk ut til lyskrysset for å slå det i gulblink eller av eller hva dem skal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by _the real EvoMan_ hele usa kan du svinge til høyre ved rødt, lysa gjelder ikke da Det er tidsbegrensing på dette..... er ikke lov i visse tidsrom på dagen enkelte steder (stort sett mellom 07am og 07pm eller.no) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Rino hmm? er det sånna folk som deg som tror de verdens mesterer til å kjøre bil? fint for deg at du alltid holder trafikk reglene da! men men , du kjører jo volvo også da! lol Er det sånne folk som deg som tar det skikelig inn på seg at folk mener en ting du gjorde var dumt? Er det sånne folk som deg som altid må ha siste ord, i fare for og bli ledd av? Nei jeg er ikke verdensmester i å kjøre bil, og ikke du heller... Nei jeg holder ikke altid reglene, men og kjøre på rødt lys??? Neh, det gjør jeg ikke.... Teit ting og bruke 3500,- Har det desverre ikke så travelt jeg... Jeg kjører volvo ja, og JA jeg blir dritsur når folk disser meg for det... Gidder ikke en gang påpeke alle gode ting med volvo, men når folk skal si noe negativt er det ikke så jææææævli ofte det kommer på noe mer en utsseende.. DU kjører da, Chrysler? Jaja.... Er det ikke de som har problemer med rust? Hmm... Syns jeg hørte det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by Ascona Du vet hva de gjør når det er problemer med et lyskryss? Da får de med seg en nøkkel fra sentralen, og drar fysisk ut til lyskrysset for å slå det i gulblink eller av eller hva dem skal.. Gjør politiet det? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Lurer på hvor mange røde lys jeg kjørte på under sommerparaden når politiet stod og så på :D :D :D lol De er kanskje ikke like hissig i Oslo ? Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by funkes Gjør politiet det? Helt riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by Ascona Helt riktig. Er ikke rart du har postet så mange poster. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by le0n Er det sånne folk som deg som tar det skikelig inn på seg at folk mener en ting du gjorde var dumt? Er det sånne folk som deg som altid må ha siste ord, i fare for og bli ledd av? Nei jeg er ikke verdensmester i å kjøre bil, og ikke du heller... Nei jeg holder ikke altid reglene, men og kjøre på rødt lys??? Neh, det gjør jeg ikke.... Teit ting og bruke 3500,- Har det desverre ikke så travelt jeg... Jeg kjører volvo ja, og JA jeg blir dritsur når folk disser meg for det... Gidder ikke en gang påpeke alle gode ting med volvo, men når folk skal si noe negativt er det ikke så jææææævli ofte det kommer på noe mer en utsseende.. DU kjører da, Chrysler? Jaja.... Er det ikke de som har problemer med rust? Hmm... Syns jeg hørte det! Faren min hadde Chrysler voyager, den rusta ihjel og gir kassa gikk 2 ganger. noen mnd etter at han omlakkerte bilen og fjerna rusta så tok bilen pluttslig fyr og brant opp. Han og ste moren min bestemte seg for å kjøpe _SUZUKI BALENO!_ De syntes det er en mye _bedre_ bil en Chrysleren:D Faren til en kamerat av meg har volvo 240, den har over 300 på klokka og går fremdeles helt feilfritt, den har heller ikke noe rust, og det eneste de har gjort er å spraye på litt tectyl. Veit ikke hva jeg ville ha valgt jeg :rolleyes: Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by funkes Er ikke rart du har postet så mange poster. Ikke rart du har det heller. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Er vel generelt 2 biltyper du kan kjøre et par ganger rundt jorda og det er volvo og merce Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by CrZy_T Er vel generelt 2 biltyper du kan kjøre et par ganger rundt jorda og det er volvo og merce Jepp. Og den bilen i verden som er kjørt lengst i privatbruk er en Volvo.. Det er en P1800S tror jeg det var, den har ihvertfall gått noe over 2 millioner.. MILES. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by candyman Ikke rart du har det heller. Og du har flere poster enn han, men vært regga et år mindre:D Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Originally posted by Speeder Og du har flere poster enn han, men vært regga et år mindre:D Han poster faktisk kun 0,09 postinger mindre enn meg pr. dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg