Gjest ReVolvolution Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Holder på å fikle med taktrekket mitt, må finne ut hvordan det er festet, og hvordan jeg tar det ned, tar ingen sjangser liksom.. Hehe Gamle eieren har vært hobbylakkerer med sprayboks.. :iconsm Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ja han kan neppe ha vert edru han som lakerte det taket der... men tur de er festet med noen stengre som går oppe i taket.... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Er dem vanskelig å løsne? Har lyst å ta ut trekket å vaske det med Lectra Clean II, siden det fjerner lakken.. Er vanskelig å sitte å vaske det på innsiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 må vell ut med front/bakrute for å få taktrekket ut? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Aner ikke jeg.. Er jo fleksibelt.. Stoff tenker jeg.. Kan jo brettes sammen, så det må vel holde at jeg åpner bakluka.. Er stasjonsvogn detta aremme.. Beklager litt feilinformasjon, er en 245!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg