sInnzYk Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 opp igjen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 ingen som vil ha noen veldig bra 6x9`ere? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 decade? Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 decade? ja? vet ikke hva det betyr jeg.. :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 decade? Er DECADE ja.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kunne du tatt noen bilder av de? Følger det med gitter foran? En ca antatt alder på høytalerene? Så det ble ikke corra på deg sinnzyk, synd det, men golfen din var skikkelig fin. Så noen bilder av den på 3'er forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kunne du tatt noen bilder av de? Følger det med gitter foran? En ca antatt alder på høytalerene? Så det ble ikke corra på deg sinnzyk, synd det, men golfen din var skikkelig fin. Så noen bilder av den på 3'er forumet :) Gitter og alt følger med, høyttalerne er pene dem :) ser ganske nye ut, ettersom dem satt i den lilla radoen jeg hadde, så kan jeg ikke svare på hvor gamle dem er :\ Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen jeg Ja, bensin prisene begynner å bli syke, så da gikk jeg over til diesel :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Flott, blir bra med :) Kjører diesel jeg også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Flott, blir bra med :) Kjører diesel jeg også ;) :) ja, diesel er framtiden ;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaZaa Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 har du solgt basser'n og høytalerne? veldig int ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 har du solgt basser'n og høytalerne? veldig int ;) nei, er ikke solgt :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 BILDER :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Flott med bilder sinnzyk, men hadde vært fint med bilder av magneten og der man kobler til +/- ledninger også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Kan jeg komme og hente dem i morgen? Hehe ;) Låter nok bedre enn det jeg har :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Kan jeg komme og hente dem i morgen? Hehe ;) Låter nok bedre enn det jeg har :) hei, ja det kunne du da ha gjort, men nå er jeg hos dama på skarnes, vet ikke når jeg er hjemme i morgen men send meg en sms, så kan jeg sikkert få møtt deg et sted senere på dagen 95779220 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg