Gå til innhold

Senket, men ikke lav nok! hjelp!

Ranger emnet

ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

Har en BMW 323 97mod som jeg har senket 60/40. Men bak så er den ikke 40mm. Jeg har ikke fått stilt spissinga, men det virker som det er noe som holder bilen oppe.. den ville liksom ikke sette seg i "ræva".. Er det noen som har vært borti dette eller vet hva som er feil? vet at fjørene skal "sette" seg osv, de har gjort det, men det var heller ikke nok..

på forhånd takk,..,

bilde under viser en coupe som er senket 60forran og 40 bak.. slik skulle min vært..

post-1471-13804851733287_thumb.jpg

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

Ikke de som fjæra ligger på, men de som sitter rund selve stanga som går opp og ned på demperen! De gummiputene som stopper demperen fra og gå helt sammen i store dumper....

(håper du skjønner hva jeg mener)

heheh.. med andre ord ikke kjør i store humper når du har fjernet disse.. ;)

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein
Originally posted by Ascona

Perfekt høyde jo!

Er den lavere ser det bare ut som om bilen er sliten.

Der må jeg faktisk si meg helt 100% enig,hmm merkelig siden det var Ascona som skrev det...

Men uansett det finnes nok av ungdomsbiler som er så sleten at de nærmest subber bakken,og demperne skriker om hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ser ut som at det er litt mindre avstand mellom den øverste delen på hjulbuen og dekket enn det er på sidene. da er det etter min mening helt perfekt. ligger hjulet kant i kant med skjermen øverst ser det bare ut som om du er på tur med svigermor baki. (=tungt)

skal du senke mer må du la skjermene gå midt nedpå dekket for at det skal bli bra...

La det være!:)

- 92 BMW 318iS

- 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale

- 86 Sierra iS - prosjekt?

- 98 323i Coupe banebil

- 83/87 Audi 200 TQA

Lenke til kommentar
Del på andre sider