Gå til innhold

Svart 200sx S13 i grøfta i lillestrøm

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

skjedde dette ut av rundkjøringa mot dynea eller mot shell lillestrøm? kan skjønne det vis det er snakk om mot dynea, for der lå det olje før på dagen.

kom der i 15 tiden på dagen. å sklei ganske greit. å takke FA#¤,,! for at ingen kom i venstrefila i motgående.!!

1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.!

http://Www.Quickshine.no bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke no oljesøl på veien når vi var der rett etterpå og henta han men.. mye mulig det var det.. var iallefall varmt tidligere på dagen også kom regnskyllet.. en litt for tung høyrefot ut av rundkjøring, skal så lite til på glatt føre med bakhjulstrekk da..

hadde da 3. gir der i går jeg og, men jeg kjenner bilen min litt mer.. kanskje prøve litt lavere gir føre man prøver å sladde i 100 km på 3. gir?!

Joachim: Det er et par LANGE mil ut til Aurskog-Høland, vi er jo noen jævler på å kjøre bil.. ;) hehe :P

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva vet du om at han hadde 100? og just for the record, det var ikke tilsikta å sladde..

Ok, 100 km/t tar jeg på meg selv, det var ett tall jeg "fant på"..

Men som Joachim sa, klampa gassen i bunn i 3. gir.. Da er det tilsikta å sladde, spør du meg, når det er regn og bløtt på bakken.. OG i de rundkjøringene der i Lillestrøm, ALLE vet at de er glatte..!

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei får oppklare saken litt:

Føreren har det bra, ingen skader bortsett fra hukommelsestap fra de sekundene det skjedde. Treffer han daglig, og han har det helt fint.

Bilen trenger antageligvis ny bakfanger og høyre forskjerm etter det fører selv sa når jeg og vw-vegard henta han noen minutter senere.

Den står nå på Nissan i Oslo.

Lappen ligger hos politiet, som per dags dato ike har kommet med noen tilbakemelding. Han har vært i kontakt med jurist, og skulle få en telefon av en tjenestemann i morgen.

Det ryktes at det var oljesøl på veien, så om lappen blir der den er idag, er fortsatt usikkert.

Gurlbransen: Jeg sa ikke at han la klampen i bånn. Får å sitere føreren: "Jeg flekka på litt, men ikke så veldig liksom. Var ikke meninga å sladde."

Dere får nå tro hva dere vil, men jeg kjenner gutten, og han hadde ikke spesielt lyst til å ødelegge denne bilen, så det at han har fremprovosert sladd velger jeg å overse når han selv sier det motsatte. Han har tatt det rolig de dagene han har hatt bilen.

Pis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider