Øyvind Ryeng Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Før: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Etter: (Jeg som har moddet den) EDIT: Dette er første gang jeg prøver å modde en bil, faktisk. Tilbakemeldinger ønskes. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Den blåfargen er forresten den mest perfekte fargen man noen sinne kunne lakkert en bil med! :D Minner meg om "Toyota Cosmos Blue", men nok offtopic, jeg skjenker denne posten i eders kritiske (?) hender. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Synes det var bra til å være første gangen jeg, men nå hadde du kun lakka bilen og gjort lite med moddinger...det kommer nok etterhvert :) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 ikke verst til å være første gangen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Tok meg den friheten til å gjøre noe mer med bilen.. Håper det var greit og at folk likte det jeg gjorde :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Veilside: Flere detaljer og annen galskap kommer nok med tid og trening, skal du se! Var også fornøyd med senkinga jeg utførte. Brutalsenka = Høyden bilene burde vært levert med fra fabrikken! Senking gjør bare SÅ mye for stuket på bilen, mener jeg. Pahf: takk takk, du er alt for snill! :) GalnemaX: Badlook er alltid populært! Farger og slike smådetaljer kommer nok etter hvert! Ellers må det nevnes at jeg begynner å få 'blod på tann' når det gjelder photoshopping, så forvent flere bilder framover. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by GalnemaX Tok meg den friheten til å gjøre noe mer med bilen.. Håper det var greit og at folk likte det jeg gjorde :) Greit var det nok, men min mening er at alle kan holde photoshop mølet sitt litt for seg selv til de begynner å få litt kunnskaper om det, istedenfor å poste alt man lager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Er vel valgfritt å se? Prøvde meg på en til Før : Etter : Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Den Lexusen har jeg også lekt litt med... Ble aldri ferdig med den nederste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Pene Lexus'er. Jeg beundrer deres Photoshop-skills :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg