Bullitt Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 I helgen (11-13 august) er det duket for Asfalt Racing på Jæren! På en plass som heter Nærbø, 40 minutter fra stavanger blir det gateløp ala Monaco. Kanskje verdt å få med seg for de som har interesse for det! Norges største Ferraritreff NM og NC i flere asfaltklasser Mat og drikke, ulike stands på indre bane Eldar Vågan frå Vazelina Bilopphøggers kjem! Koeningsegg, verdens raskeste bil skal kjøre. Må opplevast ! Med mykje meir ! http://www.naerbo-festivalen.no/ Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126440 :(:(:(:(:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Skumle greier.. Håper dette ikke setter en stopper for de neste festivalene.. Men men.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcatus Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 huff...ikke bra. Kan bli spennende å se hvordan dette utvikler seg.. Siter -clio 1,4 R(øøøø)N Franskmenn ER litt rar... "Bagasjerom? Neiii.. har ikke det jeg, legg det i bagasjesetet du..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Største medfølelse til vaktene som stod ved sida av dei som ble treft, og til dei etterlatte. Det som skjedde er det som ikkje skal kunne skje under et stort billøp, at en bil skal treffe funsjonærer når det går rett fram og ut av banen i stor fart nesten uten å ha blitt bremsa opp av noen hindringer. Den eine vakta føyk 10 meter før han traff en husvegg med stor kraft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Den eine vakta føyk 10 meter før han traff en husvegg med stor kraft. Det vil jeg gjerne ha bevist? Kilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hva mener du med "bevis"? Eg satt rett ved siden av og så det med mine egne øyner, er det bra nok??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Huff da! Kondolerer til alle pårørende! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg satt selv ved siden av Italieno og så hva som skjedde. Må ikke tro det er overdrivelse det han sier DynaCore. Det var rundt 20 meter (etter min hukommelse i skrivende stund) fra betongelemetet til huset bak og bilen stoppa i huset (for å illustrere hvaslags krefter som var i sving ...) Det var en helt vanvittig, forferdelig ulykke. Ytterst tragisk når slike ting skjer. Kondolerer til alle pårørende!! Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 damn... kondolerer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Min største medfølelse til venner og bekjente samt familie. dette er en trist dag for alle oss i bil verdenen. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Her er et gogt bilde fra området. Vaktene sto bak tønnene til venstre, og vakta fløy i lufta og taff veggen der bilen står og landa på bakken bak bilen. Den andre vakta landa lenger til venstre i bildet. Selv satt eg nesten i enden av tribunen nærmest ulykkesstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Takk for at du la inn bildet eg glemte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Beklager at jeg slo ned på det, men det pleier og være en del rykter og oppfinnelser i slike saker. Håper du skjønner meg... Helt forferdelig ulykke, håper det går bra med de som så og opplevde dette da det ikke hørtes noe hyggelig ut:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg