Gå til innhold

Kjøp av 01 mod Audi A4...?

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter ny bil om dagen, også kom jeg over en meget pen og velholdt 2001 mod Audi A4, sølvfarget, med 1,6L motor... Denne har ALT av utstyr, sportseter og sportsunderstell (svart interiør), to felg-sett (orginale audi felger), en eier fra den var ny og til dags dato (voksen mann)... Bilen har akkurat gått 100 000km og den har fult servicehefte, byttet alt av bremser og hjul-lager rundt hele i fjor, nye lister nederst på dørene, byttet vifte/motor til klima/varmeapparat, alt var fulgt til punkt og prikke på servicene, bilen var 100% innvending og 99,9% utvendig, kun ett bittelite merke på bakluka ved lista til baggasjelåsen, ellers så var den god å kjøre og ingen form for ulyder...

Da er mitt spørsmål til dere, hva burde jeg se etter på denne bilen? og evt hva er en grei pris for noe slikt (selv om dette er vanskelig å si uten å ha sett/prøvd bilen)...

Her er bildet av bilen...

nettbilde.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil...!Du skriver ikke noe om reg.reim og vannpumpe...Såvidt meg bekjent er det vel en intervall på 90000km som anbefales og følge..Så sjekk om dette er gjort..Eneste jeg vet om disse bilene vertfal..!

( ) 98 BMW 320i Touring (under construction)

(x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer

(x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq

(x) 92 Audi 80 2.3 E Cab

(x) 94 Civic Vti EG9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reg.reim skal byttes innen 120 000km, og vannpumpa er etter det j har hørt, ikke bytta, så da er vel det noe som blir gjort ved neste service antagelig...

Bilen var meget pen, og utrolig god å kjøre!

Har sett litt på Bora, men er fortsatt usikker... Prisen på denne her, sammenlignet med 2000mod Bora 1,6 Highline, er mye bedre med tanke på utstyr, km.stand osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skjønt det.. senking og felger først. ;)

Er på utkikk etter coilovers, men er usikker på hvor j skal kjøpe... Har lest og hørt mye dårlig om VWCarconsult, så dem/han trur j ikke j tar sjansen på å bestille ifra (orker ikke å kjøre rundt i en skyhøy bil i mange mnd pga laaaang leveringstid...)

Prata såvidt med NBS i går, og skulle få KW Variant 1 for 9300,- inkl mva... Ble anbefalt det når j ringte...

Noen som har tips/råd på hvor j skal handle nettopp dette, altså coilovers?

Har hørt en del bra om http://www.amp-tuning.de, men j er ingen kløpper på tysk, og engelsk min kunne vært bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet.. KW er vell noe av det beste du får. Andre firma som ikke fører dette merke er sikkert ikke enige men.. Cobra er jo også et veldig godt merke.

Ja vil huske jeg fikk et tilbud hos eyecandy ang justerbart senkesett.

Skal også begynne å lete etter justerbart til min. Bor oppe i nord, så da e det greit å jekke biln opp nån hakk om vinter'n. :D så man ikke blir brøytebil..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet.. KW er vell noe av det beste du får. Andre firma som ikke fører dette merke er sikkert ikke enige men.. Cobra er jo også et veldig godt merke.

Ja vil huske jeg fikk et tilbud hos eyecandy ang justerbart senkesett.

Skal også begynne å lete etter justerbart til min. Bor oppe i nord, så da e det greit å jekke biln opp nån hakk om vinter'n. :D så man ikke blir brøytebil..

Var inne på sidene dems, og fant igjen justerbart senkesett til 5490,-

Det var jo en meget kurrant pris på det syns j... Men som du sier, "alle" sier jo at KW er best, noe det sikkert er også, men for min del så velger j gjerne Vmaxx for 5490,- hvis det er kurrant...

Noen som har erfaringer med det?

Blir uansett en mail til Eyecandy-racing i morgen, for å få litt mer info ang settet og sist men ikke minst leveringstid...!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider