hamansen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 noen som vet om dybvik trading er billigst? tenkte da på 6000k Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hør med TOP GUN, han skaffer det fra Tyskland, men husker ikke pris! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 oki, takker =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 oki, takker =) No problem :) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Fåe noen greie sett på ebay , Bestilt mine kosta meg ****,- inkl frakt.. Men noen her som vet hvor vanskelig det er å montere ???? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Bestilte på fredag, så forhåpentigvis kommer det i posten mandag eller tirsdag =) Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Mye kom dette på a? Hadde jeg fått det til den prisen som ble nevnt her hadde kanskje det vært noe for meg også :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Jeg skaffer kit til 1750,- h3 - h7 - h4 - h1 Alt fra 4000K - > 12000 K Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hmm.. Skal tenke på det! Hvor går grensa til lovlig? 8000 k hadde jo vært fett d! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg skaffer kit til 1750,- h3 - h7 - h4 - h1 Alt fra 4000K - > 12000 K Passer H7-kit på alle biler med H7 lykter? 4000k er vel det som gir best lysutbytte? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Mener det er 3200 k i vanlige halogen pærer. 6000 k er hvitt lys, og 8000 går mer mot blått. Vært litt tøft å hatt 8 synes jeg da.. Prøve å finne en side der en kan sammenligne de forskjellige "fargene"? Tror jeg fant de settene du snakker om på ebay. Handla en gang, endte med en dårlig erfaring, betalt men ingen varer! Blir skeptisk av sånt.. ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Mener det er 3200 k i vanlige halogen pærer. 6000 k er hvitt lys, og 8000 går mer mot blått. Vært litt tøft å hatt 8 synes jeg da.. Prøve å finne en side der en kan sammenligne de forskjellige "fargene"? Tror jeg fant de settene du snakker om på ebay. Handla en gang, endte med en dårlig erfaring, betalt men ingen varer! Blir skeptisk av sånt.. ;) Handler ikke de jeg har skaffet nå fra e-bay , men fra et helt annet firma. Nærmere sagt direkte fra fabrikken. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Såpass ja. De jeg fant på ebay ligger på 120 dollar.. Vet ikke hva kursen er nå jeg, men blir vel rundt 800-900 kr,pluss frakt på par hundre kr. Hadde vært moro da :) Lyst på svarte hovedlykter også, så kan bli dyrt dette her.. :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg