Gå til innhold

film av 242

Ranger emnet

Dre Racing

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ihvertfall det i solør traktene. tror det er noe i drikkevannet der oppe for jeg begynte å kjøre mye penere etter jeg flytta til byen. bryter skjeldent fartsgrensa lenger...

:thumb

Tja, har da et par arbeidskollegaer fra området der, ser nå ikke ut som de har roet seg stort:)

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis som tester rundkjøringa

karsten

tydeligvis ikke redd for å bli anmeldt han der hehe...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint du har fått orntli skikk på bilen igjen! er nydelig ret og slett..

men dere som griner om purken.. hvem er det egentlig som kjørte? hvem skal politianmeldes? må ikke ta alt purken sier for godt ord vet dere, og når de truer med rettsak, ja hva så? fremdeles INGEN som vet NOEN TING om hva(les hvem) som skjedde på denne filmen, og en dommer vet at det går ikke an å ta lappen fra en kar uten at noen egentlig har sett at vedkommende har gjort noe.. så bare fortsett å legge ut filmer;)

beklager så mye for all OT'en sålangt, men blei så provosert når jeg nok engang leste VG innlegget, jeg sitterer; - Det er forferdelig at vi har et ungdommelig bilmiljø som driver slik kjøring, om vi kutter mellom "bilmiljø" og "som", så bekrefter vel det bare nok engang at vi ikke blir akseptert og mottatt i samme rekke som fotball nerdene som får gress og grusbaner rundt hvert hjørne og idrettshaller og alt det som "vanlige " ungdommer skal interessere seg for.. ARRRG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider