vwgolfahs Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 lurer på om jeg skal kjøpe meg en golf vr6 som bruksbil..og dere som har dette her inne..noe spes jeg burde sjekke eller være opps på når det gjelder bilen og motor? om det er noen svakheter på disse bilene....og jeg ser at mange vr6 er til salgs men offte er de gått mellom 170 000-230 000..er ikke detta jævlig langt? sett på noen som har gått mellom 100 000-130 000 til en 70 000-litt stiv pris men med tanke på km så er det ikke ille vel? TAKKER så mye for svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Det er en her i nærheten som skal selge sin, han hadde tenkt rundt 75 for den. Det er en 97 modell, 4 dørs, svart, det meste av utstyr, gått 144k km.... Kan skaffe hans nummer hvis det er interessant... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 97 modell ja..det er ikke så styggt=)bor han i trondheim eller da? kjenner du han?alder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Ja jeg kjenner han såvidt. Bor like sør for Trondheim. Send PM hvis du er interessert så kan du få nummeret hans. Ikke rævkjørt den bilen ass.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 tipper jeg kjøper bil om ett parr uker ca..og hvis dette er interresant så tar jeg kontakt=)? litt langt vettu..opp til trondheim for en bil..men mne..kan være vettu=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Langt opp til Trondheim for en bil? :hvaskjera Levering kan vel alltids fikses :thumb http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=128761 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Har en meget pen vr6 til salgs.. 175000km,koksgrå 193hk 4 dørs eu-ok 600000 ved kjapp handel!!:peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Har en meget pen vr6 til salgs..175000km,koksgrå 193hk 4 dørs eu-ok 600000 ved kjapp handel!!:peace: det var dyrt! :) har du bilder av den? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 http://i109.photobucket.com/albums/n42/brugmann/DSC00149_edited.jpg http://i109.photobucket.com/albums/n42/brugmann/DSC00153_edited.jpg http://i109.photobucket.com/albums/n42/brugmann/DSC00147_edited.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusMannen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 det var dyrt! :)har du bilder av den? har flere bilder hvis du vil ha... Bilen er strøken!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Det der må være et mye dårligere kjøp enn den som går her i nærheten da :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hehe..takk for det=) må bare ha litt is i magen....evt om noen vet om noen svakheter hos vr6 som man burde være obs på ve handel`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 da tipper og håper jeg at det ikke er lenge til det står en vr6 utenfor døra... har en golf i sikte nå...det er en 94 modell,123 000 km...helt org stand..1 eier helt fram til 2005...han skal ha ca 75 laken for den...men vi får se om penga ordner seg,har en del utgiffter på den andre golfen også=)mer info og kanskje evt bilder kommer=)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 svakheter er glideskinner og strammere til reg kjedet, bør byttes hver 100.000km. sjekk om dette er gjordt. DYR JOBB! Og dyrt om det raser om det ikke er gjordt. sjekk om girkassa lager ulyder.. vanskelig å få tak på ny kasse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 oki..takker for svaret=) det samme gjaldt v5`en min også..den var gått 78 000 km når jeg kjøpte den og da bytta jeg kjedestrammer/skinne til en go pris,men det var av en kamerat da...girkassa skulle visstnokk være helt tipp topp og bilen gikk som en kula så jeg håper at det blir denne=) morro med litt futt under panseret på en bruksbil også=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg