Gå til innhold

Redneck's Grønne skjønnhet

Ranger emnet

Redneck

Anbefalte innlegg

takker til alle for innspill og meninger

Fyyyyyyflate for ett interiør! Peneste jeg har sett i en CRX

CRX er fine go-carter, tror du kommer til å elske denne. Personlig passer ikke lyktene, lakken og fangerene min smak, men gjennomført var dette!

Det eneste jeg vil sette fingeren på er kanten på badlooken som ikke tar seg helt bra ut.

Hvilken lakk vurderer du? Denne hadde blitt smekker i svart (Personlig mening!)

lurer på å gjøre det enkelt å ha samme farge, liker den faktisk ganske bra. Pluss at det er FÅ biler med denne fargen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det filteret du har er jeg enig med at du må gjøre noe med. Slik det står nå er det mindre effekt enn om du hadde hatt original luftfilter.

Tviler den chippinga gir deg 186hk. Du skriver at det er en 94 vtec motor så da er det vel mest sannsynelig b16a2 motoren du har med 160 hk. En effektøkning på 26 hk på en 1,6 l na motor som ikke har blitt noe mer trimmet (se bort ifra lystgassen) er som å tro på julenissen. Husk det er tunet bra på den motoren fra fabrikkf og tviler på at en "universal" chip gir så mye. Beklageligvis blir mange lurt av slike påstander fra chippingfirmaer. Skal man hente litt mer gamp ved chipping så er en remap det som må til. Det forutsetter at andre ting er gjort med motoren. Kammer, eksos, grenrør, coldair inntake. Skal man dra det litt lengre, nye høykompresjons stempler, porting av topp,plane toppen, kamdrev osv. Til slutt trenger man en datasprut for å justere tenning. Da vil jeg anbefale Hondata der man kan finjustere alt på benk/rullende landevei. Da får man en utrolig rå motor med syk respons.

Ellers så synes jeg bilen var gjennomført. Litt for mye styling etter min smak. Breddinga var helt rå.

For flere gode og nyttige tips, gå inn på http://www.Club-honda.org Der er det mye dyktige folk som har gjort alt dette før :thumb

Porsche 911 C2

Subaru Legacy Outback

Sommertreff Crew

http://www.sommertreff.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det filteret du har er jeg enig med at du må gjøre noe med. Slik det står nå er det mindre effekt enn om du hadde hatt original luftfilter.

Tviler den chippinga gir deg 186hk. Du skriver at det er en 94 vtec motor så da er det vel mest sannsynelig b16a2 motoren du har med 160 hk. En effektøkning på 26 hk på en 1,6 l na motor som ikke har blitt noe mer trimmet (se bort ifra lystgassen) er som å tro på julenissen. Husk det er tunet bra på den motoren fra fabrikkf og tviler på at en "universal" chip gir så mye. Beklageligvis blir mange lurt av slike påstander fra chippingfirmaer. Skal man hente litt mer gamp ved chipping så er en remap det som må til. Det forutsetter at andre ting er gjort med motoren. Kammer, eksos, grenrør, coldair inntake. Skal man dra det litt lengre, nye høykompresjons stempler, porting av topp,plane toppen, kamdrev osv. Til slutt trenger man en datasprut for å justere tenning. Da vil jeg anbefale Hondata der man kan finjustere alt på benk/rullende landevei. Da får man en utrolig rå motor med syk respons.

Ellers så synes jeg bilen var gjennomført. Litt for mye styling etter min smak. Breddinga var helt rå.

For flere gode og nyttige tips, gå inn på http://www.Club-honda.org Der er det mye dyktige folk som har gjort alt dette før :thumb

Jeg er også i tvil når det gjelder hk, så jeg har planer om å teste den benk for å være sikker.. Det er fint å få litt tilbake meldinger for jeg har null peil på slike biler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff denne, ikke helt som jeg ville hatt den, men gjenomført

jeg ville i første omgang byttet bakfanger, frontfanger, CF panser, sorte lykter roundbaut, fjærnet vinyl, fjærn alle scoop, fjærnet vinge, kanskje lakkert eiker på felger sorte, samme grønne fargen på bil,.. men det er jo bare jeg da...

helt sykt fett int. da, passet bra til bilen.. sikkelig tysker stil på denne bilen ja!!

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider