VW G3 TDK Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Dette må prøves:D har lest guiden om å justere diesel og turbotrykk.. men er det noen som vet hvor mye man kan skru før det blir farlig? Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Dette må prøves:D har lest guiden om å justere diesel og turbotrykk.. men er det noen som vet hvor mye man kan skru før det blir farlig? Dieselpumpa vil aldri klare å levere så mye at noe i motoren står i fare for å ryke :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Dieselpumpa vil aldri klare å levere så mye at noe i motoren står i fare for å ryke :thumb aha:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Får TDK motorer med IC også, kanskje ikke på G3 men passat 1,6TDKèn min hadde IC i allefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Får TDK motorer med IC også, kanskje ikke på G3 men passat 1,6TDKèn min hadde IC i allefall! Sikker på at det var orginalt? Er uansett ikke det som utgjør den helt store forskjellen på disse motora da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Sikker på at det var orginalt? Er uansett ikke det som utgjør den helt store forskjellen på disse motora da. hva er det da? Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 hva er det da? Sto nå i vognkortet:) Forskjellen er: TDK=mekanisk innsprut TDI= elektronisk innsprut å ikke forkammer som tdk har. direkte innsprut. TDI har IC orginalt som noen sier, men jeg har nå hatt en TDK me org IC dog en passat ikke golf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 men jeg har nå hatt en TDK me org IC dog en passat ikke golf! Ja det kan godt hende, men IC er jo ikke det som gjør den store forskjellen på selve motorene da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Ja det kan godt hende, men IC er jo ikke det som gjør den store forskjellen på selve motorene da ;) Det har du rett i:) Ville bare si at TDK også har IC dog passat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg