Orjuz Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 ca 100kg.. neida. men tykkelsen.. fordi " m90" svinghjulet har hudraulisk noe noe som jeg ikke husker navnet på. sier meg ikke stort det der..... så det har noe med tykkelsen å gjøre?? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Poenget er at du ikke vil ha et slikt svinghjul på motoren din. det er selv alkaida opplegg. det er " 2 svinghjul med silikon mellomlegg ". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 et svinghjulet eller m90'en? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 svinghjulet.. det er på en måte to svinghjul, som "flyter"..vet ikke helt egentlig hva det skal være godt for.. RS2n og har det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Fan så klussete svinghjul da :S Er man nødt til å ha massesvinghjul om man skal kjøre m90? Å hvilken fordeler er det med massesvinghjul? noen som veit? Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 så ET svinghjulet er et massesvinghjul og ft/fk er den silikon greia? hvilket svinghjul er det som bråker av de to? stumt svinghjul?? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Nei. ET svinghjul = bra. ET svinghjul = helt vanlig svinghjul M90 svinghjul = Ikke bra. M90 svinghjul = dobbelmasse silikonbasert overvektig møkk selvdestruktift Det går å bruke m90 kasse på ET svinghjul. Man behøver bare forlenge utløser armen litt. Finnes ørten tråder om dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 kunne du ha leita dem fram sist jeg sjekka var det ikke mange poster om akkurat girkasse bytting til M90 bortsett fra spørsmål og noen svar som fortsatt gir en viss uvitenhet om hva man skal gjøre for å få dette til å funke, har akkurat satt in m90 kassa på et EThjul og det bråker litt på tomgang, og jeg fikk 2 utløser lagre fra volvo dem viste ikke hvilket som passet (synes det er litt rart)og begge to passet så jeg bare valgte et... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 sleng på hylse før utløserlageret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Skal man kjøre orginalt kan man fint bruke 2 masse svinghjulet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Har satt in 2-masse og orginal turboclutch ikved, og jeg er strålende fornøyd!!! :D Endelig kvitt det maset fra kassa!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Bra at det hjalp da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jupp! Takk for tipset! :) Dro'n på 6000 opp en laaaaaaaaaaaaang bakke istad, og det var ingenting som ga seg... :) Greit det med 600 kg stereo...;) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 har samme ulyden på min m90 med ft motor. er svinghjulet der og, volvo skulle "bare" ha 8000,- for svinghjulet..... så før jeg får vært i sverige å henta noe brukt, får det nesten bare låte litt! men, man blir vant til det utroligste..... men, hvis man skal ha inn 5er i en 240, med m90 kasse, så er det ET-svinghjul og kvassere clutch som gjelder? Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 sleng på hylse før utløserlageret. hvordan ser den hylsa ut? dele nr? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg