pinjongen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 jeg kaller den for luftmengdemåler jeg... det er jo det er..:P den som sitter oppå luftfilter boksen... og når jeg står på tomgang og bare skal ruse liksom, så smeller det som faan og det er akkurat som det "lokket" som går opp og ned hopper opp i gummien som er over... hva er dette a? Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hvorfor ikke lage en prosjekttråd pinjongen? Så slipper du å lage nytt topic for hver ting du lurer på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 fordi jeg ikke gidder:P lettere å bare spørre om det jeg trenger hjelp på... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Blir mange tråder til slutt.. Er jo bare "pinjongen" nedover nesten.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 ja, er enig i at det er endel rot i systemet på 200-delen.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 men lag en egen tråd om det da.. jeg skal ha svar på hvorfor detta skjer jeg! Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 kom igjen a.. er sikkert noen her som har hatt detta før.. er ikke bare jeg! Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 bytte LMM da kanskje? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 har du bilde av det du kaller for luftmengdemåleren? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 tror det b21et motor du har... men kaller det bensinfordeleren ( tror jeg da)... der er det et spjell ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hvis du kjører uten domp, så vil jo gummi belgen gå opp og ned pga turbo stallinga, kjørte selv slik en stund med k-jet, og underdel ifra b23e. da kom den "frrrr" lyden fram, den hørtes ikke noe særlig ved bruk av original boksen. gummien rørte MYE på seg nor jeg slapp gassen, men det smalt ikke da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 det skjer når den står på tomgang... AKKURAT når jeg tråkker på gassen.. ikke når jeg slipper.. har dump... har ikke hørt det når jeg kjører... Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVOLVE_88 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 vet ikke åssen kondens og feil plugger på turbomotorer fungerer ei men. som regel når det skjer så pleier det å smelle ut der på suge motorer. Siter -volvo 240 88mod 240GLE -Turbo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg