Gjest ReVolvolution Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg er mektig irritert over masse rot her på 200 forumet. Folk som skal selge ting, setter inn på salg forumet, og kommer inn her å ser, "ææææhh, erre noen som trenger detta 'a?" Og folk som lager ny topic for HVER MINSTE LILLE TING DEM LURER PÅ! :iconsm :iconsm :iconsm Grrrr Noen enige med meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Indeed. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_245 Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hvorfor lage en topic som denne når du er dritt lei ubrukelige topic? Siter Volvo 945 S 2.3 (1995) B230FK Volvo 244 DL 1975 Volvo 240 GL stv. 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Hforfor lage en topic som denne når du er dritt lei ubrukelige topic? haha!!! så bra... det er ikke noe å stresse med da 460... bare leser topicen... står det ikke topic så sletter vi dem;) ingen som tvinger deg til å lese alle.. Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Er jo ikke alle her inne som veit alt om bil, derfor spørr dem... Derfor vi har et forum vel? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Selvfølgelig lager man et topic med spm hvis man lurer på noe. Det er jo så han eller hun som stiller spm kan få det beste svaret eller den beste anbefalingen av folk som kan noe om det aktuelle emnet det ble stilt spm til. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Gutten er jo ikkje meir en 18, men kan vell alt om bil, eg spør, prøva og feiler og lerer av det:D: slik eg har lært det, lurer eg på noe, ja da spør eg en gang for mye en en gang forlite:): Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Kan ofte være lønnsomt det.. hehe Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Kan ofte være lønnsomt det.. hehe skal no vere sikkert:) har det etter at eg jobba på sjøen (fiskebåt):): Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Det som er litt teit, er å spørre om ting som har blitt spurt om tusen ganger før :P feks. "forskjellen på b230ft / b230et" "hva må til for å montere truetrac?" "hjelp, hvor fyller jeg bensin?" ja, men sant.. Selv om noen ting er svart på tuuuusen ganger før, så husk: vi var alle nye her inne en gang, så når nye folk lurer på noen ting, prøv å hjelp, istedenfor å bare slenge med leppen.. Selv om man kan søke på forumet, er det folk på nettet, som såvidt klarer å starte nettleseren sin. Om man kan søke etter noe, hvorfor ikke da søke frem noen eksempler til den som spør om spørsmålet? Mine 50 øre.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg ser ironien i at det er en forholdsvis fersking som har laga en topic som denna:D hehe.... Er heller ikke alltid like lett å søke seg fram til den rette tråden heller, så ikke skyld på nybegynnerne heller hele tiden! Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 jeg er lei av den vet noen hvorfor bil min stoppet??? bilen min starter ikke vet noen hvorfor??? når folk spør sånt så vet vi jo ikke om det er strøm på batteriet en gang!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det som er litt teit, er å spørre om ting som har blitt spurt om tusen ganger før :P feks. "forskjellen på b230ft / b230et" "hva må til for å montere truetrac?" "hjelp, hvor fyller jeg bensin?" ja, men sant.. Selv om noen ting er svart på tuuuusen ganger før, så husk: vi var alle nye her inne en gang, så når nye folk lurer på noen ting, prøv å hjelp, istedenfor å bare slenge med leppen.. Selv om man kan søke på forumet, er det folk på nettet, som såvidt klarer å starte nettleseren sin. Om man kan søke etter noe, hvorfor ikke da søke frem noen eksempler til den som spør om spørsmålet? Mine 50 øre.. sant. men vis noen i det hele tatt gidder å lese denne tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95830 før dem lurer for fælt så er mye svart faktisk... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Synes ikke dette er noe problem. Fint å kunne stille små kjappe spm også. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Er jo bare å drite i å lese det som du/dere syns er uinteressant. Men sånn er på alle forumer på internett. Kommer nye folk og stiller spm om alt mulig rart og svarer i eld-gamle tråder. Det er her på forumet jeg har lært det meste jeg kan om Volvo, Så jeg syns alt kan være som det er. Er ikke alle som er like flinke til å skru som enkelte her inne. Er mye rart som kan skje med en gammel bil og hvis det er noe rart med bilen så kan man spørre om noen har fx opplevd det samme og hvordan det evt skal fikses. Har søkt en del rundt selv, men å lese i gjennom tråder med 30 sider for å finne svar på en liten ting kan bli litt tungvint. Som han andre skrev: Det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite. Ang det å legge link til salgsforumet: Er ikke alle som gidder å lese igjennom alle forumene her (ihvertfall ikke jeg), så da kan det være kjekt med en link/ tips om ting som er til salgs. Noen kunne jo lagd en sticky-post med "hva skal jeg gjøre når kjerra mi ikke starter?" Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg