DaButcher Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det som jeg synest er teitest på forumet her, er når det kommer folk inn på volvo-avd, bare for å slenge med leppen. Ellers, er det forsåvidt ingenting som "Plager" meg, da jeg egentlig gir en god f* i om folk liker volvo, om de liker 240, eikerfelger, etc. Eller om de "spammer" litt, offtopic, etc. ps. da LITT, ikke alt for mye.. Men, ja.. nå spammet jeg litt offtopic her, så jeg får vel heller bare si som jeg sa: Man kan tipse brukere om andre funksjoner, men det skader ikke å hjelpe, selv om man vet man kan søke. Av og til, har man ikke tid å søke på forums.. Jeg personlig, ringer gjerne folk, om det er noe akutt jeg lurer på.. evnt googler jeg, men jeg har faktisk aldri søkt på forumet, for å finne ut noe jeg lurer på. Problemet er å innsnevre søket til de "aktuelle" innleggene, som nevnt tidligere i denne tråden.. Man havner ofte på side 1 av 90 og vet ikke hvor det rèelle ligger i tråden. edit: jo, forresten.. husker nå at jeg hr prøvd å søke frem en gammel tråd, uten hell.. Den omhandlet spacers med sentrummuter og replika gr.a. felger!! har ikke funnet den tråden igjen :S Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 faen så unødvendig tråd! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 faen så unødvendig tråd! Haha!! Det sier jeg meg enig i Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ja, det er dere jo vant til, unødvendige tråder, så hvorfor ikke? Da trekker jeg meg fort tilbake, og sier, bruk forum fritt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Altså, jeg skjønner hva du sikter til da. Men sånne tråder som dette her er typiske "krangletråder", og det er iallefall ikke noe bedre eller mer fornuftig enn "dumme spm-tråder". Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 :offtopic imstupid <--- Neida måtte bare :respect Jeg synes det er fint at folk spør. For vi som er ny, kan da lese andres nye tråder og kanskje skjønne mer. Jeg er god på data, ikke på bil men det kommer seg. Har funnet ut litt av hvert i dag. Spør, svar, ikke spam ? Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Og hvem gjør det til krangletråder? Folk uten respekt for seg selv og alle andre som kommer å skriver tull, og tror dem er tøffe, og hele verden ligger å kysser føttene dems.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Du hadde vel ikke regna med at du ikke skulle få motargumenter med den måten du åpna tråden på?? Uansett..jeg synes bilforumet er utrolig bra sånn som det er nå, så jeg klager iallefall ikke :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Du hadde vel ikke regna med at du ikke skulle få motargumenter med den måten du åpna tråden på?? Uansett..jeg synes bilforumet er utrolig bra sånn som det er nå, så jeg klager iallefall ikke :) :thumb Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Og hvem gjør det til krangletråder? Folk uten respekt for seg selv og alle andre som kommer å skriver tull, og tror dem er tøffe, og hele verden ligger å kysser føttene dems.. ja du er så kul atte:) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVOLVE_88 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hehe. off. mange håpløse kommentarer på denna tråden. hehe Siter -volvo 240 88mod 240GLE -Turbo prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 husker det var en kar for ei stund tilbake som prøvde seg på det du er igang med nå.. kan si deg en ting, du kommer ingen vei..en del er litt missfornøyde med diverse ting, som er fullt forståelig, men er tross alt et forum hvor det er folk fra 13 til 40, der alle har forskjellig oppførsel og erfaring både sosialt, i livet, og med mekking++ og da oppstår det selvfølgelig litt hummhummer.. men bare les, lær, spør og drit i å dra igang dirrekte kritiseringstråder, for om det skal bli noe forandring på 240forumet kan jeg vedde på at det skjer ikke pga en renault sjåfør ikke liker at folk ikke søker..men du kan jo altids prøve å bli admin du, å holde litt helvette slik at alle misliker deg, så kan du se hvor mye du får utav forumet da.. her på bilforumet har vi det fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Så lenge vi alle setter ordentlig overskrifter til nye innlegg her på 200 forumet er det lett å filtrere ut hva du vil lese og ikke lese. Det som blir sagt om å lage en tråd om bilen og spørre spørsmål der kan fungere, men ikke alltid har jeg opplevd. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Volvofolk er jo litt rotete i hue, så da blir det rot på forumet oxo :blah: Kanskje ikke uten grunn at purken er manisk ute etter å fakke 240-eiere :jail Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 sier jo seg selv at det ikke går å spørre om hjelp til ting i "min bil" tråder, sålenge det er noe du vil vite der og da.. gidder jo ikke manisk lese gjennom ALLE nye innlegg i ALLE's min bil tråd, for å se om vedkommende muligens skulle lure på noe akkurat nå, eller om han bare skulle si "heh ja blei tøft det bilde der gitt!" det sier seg jo selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg