Gå til innhold

Rot på 200-forumet

Ranger emnet

Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

Det som jeg synest er teitest på forumet her, er når det kommer folk inn på volvo-avd, bare for å slenge med leppen.

Ellers, er det forsåvidt ingenting som "Plager" meg, da jeg egentlig gir en god f* i om folk liker volvo, om de liker 240, eikerfelger, etc. Eller om de "spammer" litt, offtopic, etc. ps. da LITT, ikke alt for mye..

Men, ja.. nå spammet jeg litt offtopic her, så jeg får vel heller bare si som jeg sa: Man kan tipse brukere om andre funksjoner, men det skader ikke å hjelpe, selv om man vet man kan søke.

Av og til, har man ikke tid å søke på forums.. Jeg personlig, ringer gjerne folk, om det er noe akutt jeg lurer på.. evnt googler jeg, men jeg har faktisk aldri søkt på forumet, for å finne ut noe jeg lurer på.

Problemet er å innsnevre søket til de "aktuelle" innleggene, som nevnt tidligere i denne tråden.. Man havner ofte på side 1 av 90 og vet ikke hvor det rèelle ligger i tråden.

edit: jo, forresten.. husker nå at jeg hr prøvd å søke frem en gammel tråd, uten hell.. Den omhandlet spacers med sentrummuter og replika gr.a. felger!! har ikke funnet den tråden igjen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest ReVolvolution

Og hvem gjør det til krangletråder? Folk uten respekt for seg selv og alle andre som kommer å skriver tull, og tror dem er tøffe, og hele verden ligger å kysser føttene dems..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker det var en kar for ei stund tilbake som prøvde seg på det du er igang med nå.. kan si deg en ting, du kommer ingen vei..en del er litt missfornøyde med diverse ting, som er fullt forståelig, men er tross alt et forum hvor det er folk fra 13 til 40, der alle har forskjellig oppførsel og erfaring både sosialt, i livet, og med mekking++ og da oppstår det selvfølgelig litt hummhummer.. men bare les, lær, spør og drit i å dra igang dirrekte kritiseringstråder, for om det skal bli noe forandring på 240forumet kan jeg vedde på at det skjer ikke pga en renault sjåfør ikke liker at folk ikke søker..men du kan jo altids prøve å bli admin du, å holde litt helvette slik at alle misliker deg, så kan du se hvor mye du får utav forumet da..

her på bilforumet har vi det fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvofolk er jo litt rotete i hue, så da blir det rot på forumet oxo :blah:

Kanskje ikke uten grunn at purken er manisk ute etter å fakke 240-eiere :jail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier jo seg selv at det ikke går å spørre om hjelp til ting i "min bil" tråder, sålenge det er noe du vil vite der og da.. gidder jo ikke manisk lese gjennom ALLE nye innlegg i ALLE's min bil tråd, for å se om vedkommende muligens skulle lure på noe akkurat nå, eller om han bare skulle si "heh ja blei tøft det bilde der gitt!"

det sier seg jo selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider