Gå til innhold

Rot på 200-forumet

Ranger emnet

Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sier seg selv at folk som nettopp har regga seg her ikke vet hvordan de skal utnytte forumet på en professionell måte..;) var sånn selv i starten jeg..er faen meg ikke lenge siden jeg fant ut at det var en søkefunskjon her!

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser stort sett det som interesserer meg, og resten plager meg ikke noe særlig. Man får dessuten ha noe toleranse for at ikke alle har helt orden på hva de lurer på... Likevel vil jeg ikke dermed si at det ikke bør holdes orden her. Et diskusjonsforum uten "redaktør" blir som oftest urimelig forurenset ganske fort, dessverre.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

ja får vell slengt inn en til da:):

kua gløyme at den har vore kalv oxo:D:

skulle likt å sett enkelte her, på feks en linebåt

er ikkje hjelp å slippe en nybegynder til med alt første 3 vekene,

om man gjør så kan det bety døden:):

tar dette som et døme eg :D:

da eg var i millitæret, så kom det en kar på båten (kystvakta) som kom fra oslo en plass aldrig sett en båt før, men han lærte seg no en del på den stunda eg var der,

lærte seg faktisk en del sjømanskap:):

men en lærer så lenge man lever så det er så det

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke åssen trøbbel det er at folk spørr jeg altså...

Hvis trådstarter har så voldsomt svære problemer med at folk spørr så er det vel ikke no vits at du er her for da kan du vel alt?

problemet er vel heller meget provoserende brukere som angriper de som kommer med fornuftige svar.

Er vel det som gjør at mange har negative meninger.

skulle kanskje lært litt av tpc og delt opp 200 forumet i flere underforum.

feks et for drivverk/understell et for trimming,et for felg dekk og styling osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er vel heller meget provoserende brukere som angriper de som kommer med fornuftige svar.

Er vel det som gjør at mange har negative meninger.

skulle kanskje lært litt av tpc og delt opp 200 forumet i flere underforum.

feks et for drivverk/understell et for trimming,et for felg dekk og styling osv.

Det første er jeg enig i... Er jo ikke så mange inlegga her iløpet av en dag egentlig da, så da hadde det kansje blitt litt ugunstig med så mange underforum...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
er det ikke bare så enkelt at viss du ikke gidder lese en post så hopper du over den, eller hva volvo460Ø?

Det er greit nok, men blir frustrert når noen lager ny post for:

"hva er batteriet til"

"hvorfor starter ikke motoren"

"jeg skal selge noe, se her"

Uten å gi en beskrivelse..

osv.. lese forumreglene, så er dette ikke lov..

Jeg synes moderatorene ikke gjør en god nok jobb her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir frustrert over at folk spørr om hvorfor motorane dems ikke starter så kandu ikke ha skjønt hensikta med forumet kansje...

Du har jo selv lagt inn innlegg på sånne tråder om at du har samme problem osv, ting som er åpenbare for noen kan jo være et mysterium for andre, sånn det er det! Hehe

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution
Hvis du blir frustrert over at folk spørr om hvorfor motorane dems ikke starter så kandu ikke ha skjønt hensikta med forumet kansje...

Du har jo selv lagt inn innlegg på sånne tråder om at du har samme problem osv, ting som er åpenbare for noen kan jo være et mysterium for andre, sånn det er det! Hehe

Jepp, men jeg bruker samme tråden.. Lager ikke en lik tråd når jeg har samme problemer skjønner du.. Må tenke å bruke hodet.. Skjønnner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider