Pudding Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 XtremFoto.no Mye kult :) Jeg måtte jobbe og fikk ikke filma desverre... Noen andre som gjorde det? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Bare å komme til Andebu til tirsdag det. :m'm: Hører rykter om at det blir en ny sammenkomst da. :cab Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Du som var den med dem blå skylinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Du som var den med dem blå skylinen? Var nok det ja. :m'm: Digg å leke litt Jackass med godbilen en gang iblant. :thumb Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Pudding: Både jeg og ha|||on filma litt. Spørs om det blir lagt ut noe film her da. Blir fort litt kjedelig i lengden, og vi har ikke akkurat mye råmateriale heller... Men hvis det er stor interesse, kan vi sikkert få lagt ut noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Har litt råmatriale derfra jeg åsså. Kan prøve å få slengt sammen en film i løpet av noen dager.... Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 en liten filmsnutt av lillefot i blårøyken..:-) http://media.putfile.com/lillefot-sladder Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Filmen funka heller dårlig her. Kanskje fordi jeg bruker Opera? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 funka til meg og jeg bruker opera ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hmm, så kjedelig. Prøvd både IE og Opera, men funker ikke uansett. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Når jeg så nicket moore under topicen, tenkte jeg at bildene hadde en viss kvalitet... Og jammen hadde jeg ikke rett! :) Du er en stjerne! ;) Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Hehe takk, det er hyggelig å høre. :) Har merket at jeg kommer meg vel med fotografi, tar masse bilder hele tiden, og går nesten aldri uten kamera. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 åssen kamerahus? tipper du ikke har original linsa heller...? bra bilder ja, fin lyssetting.. ble litt antikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg