Tommeliten Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 De er kanskje ikke firma (noe vi ikke kan vite med sikkerhet), men det er uansett organisert kjøp og salg av deler/rekvisita. Og da vil de ligge på grensen til det som firmaene driver med. Hvis folk bil kjøpe ting gjennom han, kan kanskje slike hendvendelse sendes til vedkommende på PM/e-post? Regler er regler, og det vil fort bli mye tull hvis reglene ikke håndheves. Så moderatorere: Bra jobbet og stå på videre. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Det er ikke like enkelt og skille den gode samaritan fra den sorte ulven ::): Korrekt. Derfor er vi nødt til å ha like kjøreregler for alle her inne. Vi har verken tid eller mulighet til å sjekke opp om det faktisk er et firma som står bak eller ikke. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Den beste forumbrukeren er nok den som bryr døyten i hva andre driver med og ikke tenker noe på å hjelpe andre med både utstyr og veiledning :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Den beste forumbrukeren er nok den som bryr døyten i hva andre driver med og ikke tenker noe på å hjelpe andre med både utstyr og veiledning :rolleyes: skjønner du virkelig ikke at det er noens LEVEBRØD og de betaler for den muligheten? ærlig talt asså.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Her legges det ut om samhold, støtte og hjelpe hverandre i bilmiljøet... ''jeg skulle bare'' ''føler meg tråkket på'' uffa uffa... ''alt for strenge moderatorer'' ''dette går bare en vei'' ''det blir som gatebilforumet'' ''se hva som skjedde med be-4-u'' jeg skjønner at den vanlige brukeren kan si detta, spesielt når man har 0 innsyn i kulissene på dette forumet. men alle påstander over er helt feil. og godt er det. hvis dere vil ha samhold og sørge for at forumet består, så er en ide å ikke starte hobbybutikk å konkurere med firmaer men heller la firmaene få reklamere og betale slik at vi får dekt våres utgifter. jeg har hørt alt om ''jeg driver ikke firma''. og hva med ''jeg er villig til å betale for å bruke forumet''...joa. for en tid tilbake hadde vi mulighet for at medlemmer kunne donere penger til driften. vi fikk vel inn ca 100kr....snakk om interesse.. at moderatorene ikke følger med å overser tråder er helt feil. du som bruker skal rappotere inn det du ser er feil. en moderator skal ikke sitte å surfe igjennom hundretusenvis av innlegg. Det er helt normalt at noen på forumet vil føle seg urettferdig behandlet når det er over 21000 medlemmer. finn dere i det. jeg har over 2400 Pm i min inbox. jeg og moderatorene mottar over 50 mail om dagen. og all statistikk peker oppover hver mnd. jeg vil påstå at vi får det til ganske bra. å lage suttretråd fordi posten sin ble sletta er som å stelle seg i karl johan å rope ut om at man fikk baksmell på skatten. alt i alt er det din egen feil. finn deg i det. fra forumets start har gilde kostet oss eiere over hundretusen kr. ikke 1 øre har vi fått fra brukerne...så beklager at vi vil tjene penger slik at vi kan dekke utgifter og vidreutvikle forumet. ''uff så griske vi er'' ''skikkelig dårlig samvittighet for at forumet ble til'' ha en god dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 De prøvde på julebord, vi så hvordan det gikk. Snakker om samhold i denne gjengen. Samhold skapes ikke ved krangling og sutring. To forumer jeg spesielt vil bringe opp er GtPlanet.com og EvolutionForums.com, sistnevnte er jeg moderator på. På de to forumene er det lite drittslenging og alle "henger" med alle. Jeg tror det er et viktig punkt. Hvordan skal vi få samhold når vi har så mange brukere med så forskjellige interesser og bilmerker? For eksempel Volvo-underforumet. Jeg er veldig sjelden inne der, og når jeg er der virker det som om det er mye samhold blant Volvo-tilhengerene der, samme med BMW og VW-forumene. Problemet er at det virker som om de holder seg for seg selv. Mange brukere, spesielt Volvo-brukere, poster sjelden i Annet Bilrelatert-delen, for eksempel. Et annet problem er at det dessverre er endel trangsynte her. Selv om jeg har en Daihatsu, og er storfornøyd med den, skal jeg ikke prakke den på andre, og si at "Nissan er dritt, Dai er favoritt", omtrent som "Volvo er dritt, Ford er favoritt". Vi må ikke glemme at vi alle er her for en ting. Bilforumet sier vel litt. Vi er levende opptatt av saker og ting på fire hjul. Uansett hva jeg kjører, skulle jeg gjerne hatt både treff og shoots med andre likesinnede med andre biler, Volvoer, BMWer, VWer, Forder, Nissaner, og så videre, rett og slett fordi forskjellige merker betyr forskjellige måter å angripe noe på fire hjul på, samma F om en bil er Amerikansk bakhjulsdrevet med langstilt V8er uten noen hjelpemidler og er bygget i 1960 og du modder den helt vilt hva motor angår, eller om det er en Japansk forhjulsdrevet bil med tverrstilt rekke-firer, crammed med elektriske hjelpemidler bygget i 2006, som styles til det ugjenkjennelige. Det er begge biler, bare forskjellig måte å lage noe gøy på. Det siste og kanskje største problemet er folk som tenker "Jeg er best"... Det er stor forskjell på en n00b, som da er en dust, og en newb, som da er en nybegynner. Det er mange nybegynnere rundt om, de er ikke n00bs av den grunn. Alle er like gode, og alle må respektere hverandre. Klarer de ikke det, klarer de ikke å bruke et forum. Enkelt og greit. Det er ikke bare å trykke på noen knapper, det handler om respekt og forståelse! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 jeg har over 2400 Pm i min inbox.jeg og moderatorene mottar over 50 mail om dagen. og all statistikk peker oppover hver mnd. jeg vet ikke om jeg skal oppfatte det der som syting eller ikke, men du bør også tenke på hva du selv skriver.... Om dere mottar så mange mailer, og pm`er hver dag, ville jeg ansatt flere moderatorer som kunne tatt litt mer vare på brukerne og ikke tatt alle under en kam:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 denne tråden er kun basert på at en vil ha litt oppmerksomhet fordi han føler seg tråkket på. hørt alt fra før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg