Gå til innhold

old school golfer :D

Ranger emnet

Tomelitn

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rå Golf. Små chromefangere, senk, felger, strøken lakk så kan man si du er godt på vei:):

Har den opprinnelig vært lofotengrønn? Ser noe falmet og matt ut, og litt vondt å se fargen på bildene.

Interiøret var rått. I den forstand man kan kalle grønt skinninteriør rått riktignok:op: Litt sært, men det passer uansett bra inn med bilen.

Klistremerket i bakruta må du jo nesten bare beholde, lo litt for meg selv første gangen jeg så det klistremerket på en einser.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, en GLS ( motorbytte?)/GLD? Det er bare gromt! Den best utstyrte golf-modellen på den tiden. denne har vel kromma kanallister også den vel? mangler bare kromfangere, kromspeil, håndtak, lakk, senk og felg så er du langt på vei mot en old-school golf! Husk at om du skaffer dette kommer bilen til å bli likt mye annet ja ( kanskje med unntak av lakk), men blås i det, bygg som du selv vil og drit i de som sier " dette har vi sett 1000 ganger før, snork!". Den bakruta må du beholde! hvordan ser setene ut under setetrekkene? er dette en original GLS fra etter 78`så skal den ha mye grønnfarget plast innvendig ( ratt, innvendige dørhåndtak, dashbord osv.), eller tar jeg feil? Mener den første modellen med GLS ( 77`modellen) hadde f.eks brune stoler og svart dashbord, 78`modellen hadde både brune stoler og brunt dashbord ( eller grønt). Noen som vet dette konkret? Som du sikkert har skjønt forandret golf 1 seg så mye fra modell til modell ( smådetaljer) at det blir mye krøll og krangel blant guruene her :p . Om den har disse fargede plastdetaljene innvendig er det gromt, og da har du noe ikke mange andre har!

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil:):

hadde jeg visst det skulle du fått min 3 dørs 1.5D 80 mod mener jeg, men kjørte den på høggeriet borte med skattøra.

var satt i en 1.6D, bilen var falleferdig, noe rust, men så ikke ut inni, mye var plukket bort, men ledningsnettet sto igjen... tok var på dørene, gir/motor/akslinger, rutene, panser, bakrute.

har 1 stk komplett 1.6diesel motor med gir, den andre satt jeg i min 3 dørs, org. bensiner.bensin motoren er forsåvidt gulle god om noen vil ha. er ikke helt ferdig med ombygginga enda. mangler diesel tank + noe småtteri.

har også en 83 mod 5 dørs diesel. 1.6. skiftet toppakning på i helga, går som et skudd.

var snakk om diesel motor fra transporter? har en synchro -86 mod, komplett bil, skal på fyllinga. må plukke av alt, om noen vil ha. Passer denne i golfen? er turbo 1.6D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm hvem er du egentlig, vwgolf1 ? rart at du har så mange golfer så veit jeg ikke hvem du er :P hyl ut om du trenger noen 3dørs deler, har det meste liggende, dører, GTi motor, hel bil :P ja bare hyl ut :D

sånn som det ser ut nå så skal jeg bare gi motoren litt kjærlighet så skal den få stå i så lenge den lever. så må jeg ha ei overhaling av alt av bremser så en liten eu-kontroll, så vips blir det skilt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider