porsche924 Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 Jeg må si at jeg ble facinert over hvor rå Campingbilen i bakgrunnen var, i forhold til "Mujaffa's BMW" i forgrunnen. Mitt forslag er at eieren resirkulerer plastikkvraket, slik at det blir mer plastikk som det kan lages LEGO av.:cool: Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Stakkars Bemme. Hadde han fått av den teite dekoren og bokhylla på bagasjelokket, hadde den vært mye finere. Tror jeg så den i Stavanger for ca. en uke siden. Ikke si det er noen som har kjøpt den her???????? Da blir det pryl å få!!!!!!!!!! Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2002 Ut ifra skiltene er den registrert her i Grenland (Telemark), men det betyr jo egnlig ikke så mye.. Har ikke peiling på hvor i landet den går.. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2002 Hva som er kult med den cabben skjønner ikke jeg.. En bil blir ikke tøff bare ved å ha på nok plast og klistermerker, etter min mening dah.. Bilsport er sikkert flotte greier, men det bladet blir jo dårligere for hver dag som går.. Hvis det er sånn bilen må se ut for å vinne premier på gatebil, så håper jeg aldri jeg vinner noe.. :D og de felgene er IKKE tøffe.. kjøpe så dyre felger med en sånn forferdelig kant på.. kanten SKAL være helt flat ikke se ut som det gjorde på åtti tallet Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 det er er vel Tramont Staria felger.. veldig ofte at Rieger Tuning bruker de selv, og de er ikke billige for og si det slik.. enig med at flat kant er kulere, men de felgene der er rimelig rå uansett om det er rund eller flat kant.. slår momo'ene mine uten kant i det heletatt iallefall :( Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Sånn skal en felgkantkant se ut :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by AJ82 Ut ifra skiltene er den registrert her i Grenland (Telemark), men det betyr jo egnlig ikke så mye.. Har ikke peiling på hvor i landet den går.. Den BMW cabben der går her i Bergen. Ser den statig vekk ute på veien. Hver sin smak på styling egentlig, men jeg blir bare mer og mer glad for at jeg ikke kjører BMW. :D Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by Andy156 Den BMW cabben der går her i Bergen. Ser den statig vekk ute på veien. Hver sin smak på styling egentlig, men jeg blir bare mer og mer glad for at jeg ikke kjører BMW. :D HAHAHAHA! I grunn litt enig der. Var det bilen din jeg så på Våler i helga tro? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 Originally posted by Ratata HAHAHAHA! I grunn litt enig der. Var det bilen din jeg så på Våler i helga tro? Det kan nok stemme ja. Var på landstreff i KARN og på Italiensk Dag. Så du bilen i depotet kanskje? Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 6, 2002 Rapporter Share Skrevet September 6, 2002 Hvis hu dama som sitter i bilen har litt smak og kan tenke selv så sitter hun ikke der lenge, den bilen der skriker etter fjortisjenter. Den Bmw'n er jo mere harry enn en Granada jo :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet September 7, 2002 Rapporter Share Skrevet September 7, 2002 Bilen er et godt eksempel på at alt for mye av det gode ikke alltid er bra. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 mener å huske det er en orginal 325 med 194-196 hk. i et intervju med Bergensavisen sa han at alle pengene han tjente gikk til bilen og at bilen var forelenget med en halv meter. Han sa oxo at han sparte til ny motor. 400hk spekulerte han om. Målet var at han skulle grise AlexValencia sin Saab 900 turbo med umontert lystgass annlegg. Han har brukt alt for mye penger på bilen noe som har resultert i at den ble overdrevet( stygg).OG DESSUTEN SPYYYYR EG AV SETENE HANS. DE ER STYGGE DE. dukenukem kåret til norges mest rånete bil. MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by CZT Mr.Stream: det er ikke denne som går i Stavanger, den i stavanger/sandnes er en 320i med litt "roligere" styling.. er det den med skorpionen på panseret du tenker på? Har snakket med han som eide den. For opplysningen en utlending. Han har solgt denne, og importert en 3 ettellerannet E36 cab med kameleon lakk. Så litt sliten ut, men han skulle fixe den opp. Tror det var en 325. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by Lars mener å huske det er en orginal 325 med 194-196 hk. i et intervju med Bergensavisen sa han at alle pengene han tjente gikk til bilen og at bilen var forelenget med en halv meter. Han sa oxo at han sparte til ny motor. 400hk spekulerte han om. Målet var at han skulle grise AlexValencia sin Saab 900 turbo med umontert lystgass annlegg. Han har brukt alt for mye penger på bilen noe som har resultert i at den ble overdrevet( stygg).OG DESSUTEN SPYYYYR EG AV SETENE HANS. DE ER STYGGE DE. dukenukem kåret til norges mest rånete bil. MVH Lars Bare cola-penger Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 Den bilen gir utrykket "Kebabtralle" en helt ny mening... Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg