Gå til innhold

Ferdige modds konk #10 (eller no)

Ranger emnet

-zlurv-

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
orginal:

mitsuevowagon761280fb4.jpg

Modd:

frdiht2.jpg

sidenskjørtet og bakfangeren er tatt fra Digimods sin fiat punto: http://www.digimods.co.uk/images/Virtualcarimages/cars/Fiat%20Punto7b.jpg

og taket og rutene er tatt fra Digimods sin Ford: http://www.digimods.co.uk/images/Virtualcarimages/cars/fordequatorconcept2.jpg

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, han kan jo ha tatt bakruta fra orginalbildet til digimoden da, men ikke vet jeg.

har du virkelig så lite å gjøre at du leiter gjennom andres mods for å finne ut om folk har stjelt deler eller ikke? =P

er ikke for stjeling, men å sitte å leite gjennom hundre, tusener, av mods for å se om man har stjelt er ganske...ja...patetisk hehe. no ofence men hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, han kan jo ha tatt bakruta fra orginalbildet til digimoden da, men ikke vet jeg.

har du virkelig så lite å gjøre at du leiter gjennom andres mods for å finne ut om folk har stjelt deler eller ikke? =P

er ikke for stjeling, men å sitte å leite gjennom hundre, tusener, av mods for å se om man har stjelt er ganske...ja...patetisk hehe. no ofence men hehe ;)

Hundretusen mods. digimods er vel den PS mod siden som de fleste veit om og derfor er enkel å sjekke opp mot.

Er vel ikke mye å være stolt av hvis man stjeler alt man trenger fra andre PS moddere.

Car and modell er ett bra sted å finne bilder, ikke sider med modda biler.:iconsm

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh, jeg kjente igjen delene på "modden" til larsn, så da tok jeg en titt innom digimods, og fant delene, tar ikke lang tid akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke mye å være stolt av hvis man stjeler alt man trenger fra andre PS moddere.

har ikke sagt det heller.

ehh, jeg kjente igjen delene på "modden" til larsn, så da tok jeg en titt innom digimods, og fant delene, tar ikke lang tid akkurat...

...ja ikkesant...han kan faktisk ha tatt tak og ruter fra orginalbildet, kanskje fått ideen fra den modden, går litt fort fram med å beskylde han for å ha stjelt den selv om de er like, er lov å bruke samma donorbilde.

men skjørtet er jeg litt skeptisk til jeg og.

punktum finale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...ja ikkesant...han kan faktisk ha tatt tak og ruter fra orginalbildet, kanskje fått ideen fra den modden, går litt fort fram med å beskylde han for å ha stjelt den selv om de er like, er lov å bruke samma donorbilde.

punktum finale

Det meste av modsa til Pete på digimods er brusha, så bakfanger og sideskjørt er det garantert ingen donor bil til. I tillegg er felgene stjelt.

En regel innenfor PS modding er at man ikke skal stjele fra andres modder, og det dummeste du kan gjøre er å ta fra modder som er kjent blant de fleste som driver med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punktum finale

ok, jeg kan gå med på at han kan ha brukt org bildet til rutene, men sideskjørtet og bakfangeren har pete brusha, så det har han bøffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En regel innenfor PS modding er at man ikke skal stjele fra andres modder, og det dummeste du kan gjøre er å ta fra modder som er kjent blant de fleste som driver med det.

ja jeg veit da det, har modda i en god stund jeg

vet at pete brusher det aller meste og at skjørtet og bakfangern mest sansynlig er "stjelt" og da er kanskje toppen og, men det er ikke sikkert, tror ikke det er mye brush i det taket til pete, men anyways, noen kan gå litt fort frem å skrike "du stjeler" bla bla bla. =p anywho gidder ikke diskutere det her, første komentaren har blitt til no jeg ikke trodde den skulle bli til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider