NeonMuffler Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 gå litt fort frem? er vel ganske åpentlyst at han har bøffa, du trenger ikke prøve å beskytte larsn, får høre hva han har å si;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 vel, nå starta det hele med at jeg kommenterte bakruta, og den er det ikke helt sikkert at han har bøffa. men det hele tok bare av når noen dro inn skjørtet og bakfangern, som jeg er enig i ligner mystisk mye på digimods sine, men vil jo høre hva han har å si om saken, kanskje han bare kopierte designet og lagde egne deler? men ser ikke sånn ut. beskytte han? beskytte han for hva? jeg mener man ikke skal skrike ut at andre er "tyv" før man har hørt hva den andre har å si til noe du tror er "tyveri". kan jo hende han brukte samma donorbilde som sagt...men ja, la oss høre hva han har å si skål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Da kan jeg gå inn som en upartisk dommer, og si følgene; Bakruta er ikke fra Mitsuen, pga mangel på varmetråder, og side ruta er ikke fra mitsuen pga feil form... Åja, glmte jeg å si at sotinga i ytterkant av bakruta er sota helt lik som den på digimod (glemdet, hele ruta) Slik, nå kan alle være enige (med meg ;) ) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 skal vi droppe han på opptellingen eller vil dere ha med modden hans og? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 skal vi droppe han på opptellingen eller vil dere ha med modden hans og? blir vel litt feil å ha med modden hans, når han har bøffa?... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Disk Larsn... Samme hvor stor/liten delen som er stjålet er, den er fortsatt stjålet, noe som er uakseptabelt i PS-"verdenen"... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 hadde det enda vært noe som lå tilgjengelig for alle på google f.eks, men å stjæle noe andre har brusha.. det kan vi ikke ha med i opptellinga.. det mener hvertfall jeg.. (host)disk(kremt)han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 ja? hvor stemmes det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg