Gå til innhold

Fiat Punto Prosjekt

Bullitt

Anbefalte innlegg

Hei! Har kjøpt meg en 3 dørs 95 Fiat Punto S 55! Denne skal erstatte Audien som bruksbil (har lang vei til jobb, og en halvslarken 5syl motor er ikke det rimeligste å kjøre med)

Har alltid hatt sansen for puntoen, og vet den kan bli bra ved div styling mods!

Bilen er blå, tenkte tidligere på RØD/SVART farge kombinasjon. men jeg gidder ikke ta ut motoren for å lakke motorrommet, ei heller la det være blått når det andre er rødt. ser tåpelig ut. Derfor blir planen å kjøre samma farge, med en dråpe perlemor/metallic eller noe i, mens taket og panseret med en liten skvett på forskjermene skal bli matt svart:) Kommer ikke til å kjøre noen store felger på bilen. har noen liggende (PT COMO) får se om jeg får brukt dem. (disse er 4x100, men har hørt det skal gå med slingre bolter). Felgene skal også bli matt svarte, med sølv kant. Ellers skal jeg Kjøre Combat bodykit, bortsett fra takvinge, (ser horribelt ut med, mye mer clean uten) og panser. Kanskje jeg også dropper bakfangeren og går for en mer clean, som også har skiltholder innebygget. Ellers skal emblemer fjernes, Sveise igjen hull etter skilt, lås og viskerarm i bakluke. Og skiltet flyttes til støtfangeren. Skal kjøre med Sorte Angel eyes el HALO frontlykter, og sorte Lexus lykter bak (er ikke sikker på baklyktene, vet ikke helt om jeg liker dem) Dette i første omgang. Men Lambo doors, div interiør mods, luftfilter, tårnstag og eksosanlegg skal vurderes) Sota ruter er tøfft, men etter mine øyne upraktiskt, og tidkrevende..... (litt lat) så jeg kjører uten! (muligens monteres det på siderutene bak)

Som dere ser på bildet av bakluka så er den noe rusta (ingen hull) dette gjør da at jeg kvier meg ikke så mye med å sveise i den:)

Punto.jpg

Punto2.jpg

Punto3.jpg

Punto4.jpg

Punto5.jpg

Punto6.jpg

Punto7.jpg

Punto8.jpg

Punto9.jpg

1981 DMC DeLorean

1979 Pontiac Trans Am

2000 Peugeot Partner