Gå til innhold

Skal kjøpe nye hjul, men hvilke?

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe nye hjul til Sølvpilen. Begynner å bli litt lei av r-felga. Har lyst på kantfelger. gjerne i 18" Som også fyller ut hjulbuene litt bedre.

Tenkte først og fremst på Super DTM 18x8.5. De er jævla fete.

Fin bred kant. Det som er litt trist (syns jeg da) er at det er litt BMW stuk over dem. Men det er tøft med ordentlig kant.

shop.jpg

Dabutcher sin 242 kledde dem veldig godt.

Så har jeg tenkt på Asa racing gt black 18x8. De er dritfete. Tror det vil bli litt mye svart på bilen min da. Med tanke på lister og all plastikk-dritten nederst.

Det kunne jo blitt jevna ut med lakkerte fangere og speil. Hadde blitt tøft det også.

Asa racing gt i sølv ser bare triste ut, så det er uaktuelt.

shop.jpg

Så har jeg tenkt på R-felger i 18. R-felga er dritfete, men de har ingen kant. Syns de ser litt for snille ut. De kler bilen veldig godt, men forandring fryder.

shop.jpg

Så er det Compomotive Mo felger da. Er sinnsykt fete, men dyre som faen også. Lurer på om bilen får litt for racingstuk med sånne felger.

Så en 245 til salgs med med sånne felger og den kledde dem godt.

mo17_6eiket_liten01.jpg

Ellers så kunne jeg tenkt noen Jp mk18, men de vokser ikke på trær.

Mim Juventus er også dritfete, men 16 er litt smått. kan nesten ikke gå ned i størrelse.

slenger inn et bilde av bilen også:

solvpilen31.jpg

Kom med deres forslag og meninger. Det er vanskelig å velge, skulle helst hatt alle sammen så kunne jeg bytta litt hver dag :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

R-hjula mine er til salgs. jo fortere jeg får solgt jo fortere får jeg kjøpt nye :thumb se på dekk og felg forumet.

Tror det ender opp med super dtm, er det magefølelsen sier.

Dabutcher: Hvordan passer de på? blir det subbing og sånn? trenger man spacere? Hvilken dekk dim burde jeg ha?

Hvis ikke blir det asa racing gt black med lakkerte fangere og speil kanskje. litt endring på stuket.

Må få noen til å photoshoppe litt for meg først.

Det er vel litt kant på asa felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R-hjula mine er til salgs. jo fortere jeg får solgt jo fortere får jeg kjøpt nye :thumb se på dekk og felg forumet.

Tror det ender opp med super dtm, er det magefølelsen sier.

Dabutcher: Hvordan passer de på? blir det subbing og sånn? trenger man spacere? Hvilken dekk dim burde jeg ha?

Hvis ikke blir det asa racing gt black med lakkerte fangere og speil kanskje. litt endring på stuket.

Må få noen til å photoshoppe litt for meg først.

Det er vel litt kant på asa felgene?

ser ut på bildet at det er litt kant..men hvis du studerer bildene på min bil ser du at det ikke er mer enn en cm eller to..ble litt lurt jeg også..

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider