Gå til innhold

Skal kjøpe nye hjul, men hvilke?

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Gidder ikke å kappe fjærene eller ha på noe ikke godkjente greier.

Bilen er lav nok nå. Den subber nedi rundt omkring i Oslos hølete gater.

Vil ha 18". kan i hvertfall ikke gå nedover i dim.

Har vel bestemt meg nå. Blir super dtm.

Må bare få litt lønning og få solgt de andre hjula så blir det en tur over grensa med stålfelger på.

Super dtm 18x8.5 + fx Hankook Ventus 225/35-18" dekk vil koste 15000 svenske kroner som er ca 13000 norske kroner.

Er det dekkstrekk på hjula dine butcher?

Super DTM får du desverre ikke godkjent pga endring av innpress:D: , men hvem bryr seg?

Angående dekkstrekk har jeg erfart at jo billigere dekket er, jo mer strekk gir det i samme dim. Smalest er Falken og Nankang, sistnevnte 20 mm smalere enn Goodyear i samme dim...

Her ser du Toyo Proxes 225/40 på 8,5x18 Super DTM, ligger midt mellom Goodyear og Nankang i strekk

Bilde057.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nankang dekk skal jeg aldri noen gang ha på bilen igjen. Fy faen for noe dritt.

Om ikke hjula er godkjent driter jeg i.

Den strekken på bildene så jo helt okei ut.

Hater sånn strekk som enkelte golfer og bmwer har. hvor felgkanten stikker langt utafor dekket. er så sinnsykt stygt!

Har forhpentligvis kjøpere på både Fondmetalhjula og r-hjula nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super DTM får du desverre ikke godkjent pga endring av innpress:D: , men hvem bryr seg?

Angående dekkstrekk har jeg erfart at jo billigere dekket er, jo mer strekk gir det i samme dim. Smalest er Falken og Nankang, sistnevnte 20 mm smalere enn Goodyear i samme dim...

Her ser du Toyo Proxes 225/40 på 8,5x18 Super DTM, ligger midt mellom Goodyear og Nankang i strekk

Bilde057.jpg[/img]

super dtm 8,5" er godkjent ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider