DynaCore Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 mulig og kjøre på bane med prøveskilter??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 har hørt at d ikke e lov. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Altså, dette er kun for å treffes og ikke no dekkforbruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Gratis ingang og det vil bli bane kjøring! :D ikke no å være redd for å møte på, blir ikke noe "avskilting" og sånt tull, er bare svada det. Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Høres bra ut:D Kommer nokk jeg :D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 amcartreff er da gøy det! kjedlig å se samme bilene stå på rekke og rad 2 dager på rad, men artig å se kjøring =) anyways, jeg kommer nok på lånke! satser på regn da så jeg og klarer å leke meg litt på banen ;) (bytter motor på scorpioen as we speak nå så, men ikke til noe sprekt!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Kommer en liten delegasjon fra Bilradiospesialisten ihvertfall ;) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hmmm Må vell få med meg dette og. det koliderer vell ikke med db drag i tr.heim da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 når å kor e DB drag? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 på brs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 å hvor er d a? sorry, dumt spm. men veit d ikke Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 det er vell til bilradiospesialisten på nardo, på lørdag, hvis jeg ikke tar helt feil, så da får man med seg begge :D BRA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Dette biltreffet 3.September må jeg si meg skeptisk til.. Tenkte å sende mail til kontaktpersonen til 1840, der endte mail adressa hans på @vegvesen.no , da styrte jeg glatt unna. For oss som har en bil som ikke er godkjent med ditt og datt så kan det jo være rene fella vi går i.. Selv om di ikke avskilter biler der osv, så har di tid til å kartlegge ev biler som di er nysgjerrige på og ta di inn når di selv vil.. Når en del gamle biler er ombygd så hører di jo det glatt, f.eks. når dumpventilen hyler høyt under pansret under banekjøring Og di kan jo godt ha med seg utstyr der man kan sjekke reg.nr og vognkort osv.. Tror jeg styrer unna azz... Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Du kan da risikere akkurat det samme , om du blir stoppa, hvis du kjører på vanlig vei og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Joa.. har blitt stoppa.. Men biltilsyn gubben kikka ikke under pansret, hang seg bare opp i Alu Vingen jeg hadde på.. (Heldigvis) :P Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg