Gå til innhold

Biltreff på Lånke, 3.september!

Ranger emnet

Thyfire

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette biltreffet 3.September må jeg si meg skeptisk til..

Tenkte å sende mail til kontaktpersonen til 1840, der endte mail adressa hans på @vegvesen.no , da styrte jeg glatt unna.

For oss som har en bil som ikke er godkjent med ditt og datt så kan det jo være rene fella vi går i..

Selv om di ikke avskilter biler der osv, så har di tid til å kartlegge ev biler som di er nysgjerrige på og ta di inn når di selv vil..

Når en del gamle biler er ombygd så hører di jo det glatt, f.eks. når dumpventilen hyler høyt under pansret under banekjøring

Og di kan jo godt ha med seg utstyr der man kan sjekke reg.nr og vognkort osv..

Tror jeg styrer unna azz...

Nå har 1840-organisasjonen holdt en del "bil-eventer" i de siste årene da...og der har....såvidt jeg vet...sjekking/testing/evt. andre biltilsyn-tendenser vært bannlyst... Poenget med hele organisasjonen er så vidt jeg forstår å sikre at ungdommen "får holde på" i trygge former ;) ..og en effektiv måte å sikre 1840-organisasjonens død på...vil være å invitere biltilsyn-gutta til å stå rett uttafor porten for å huke inn folk...så jeg personlig tror nok sjangsen for at noe slikt skal skje er VELDIG mikroskopisk :)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har 1840-organisasjonen holdt en del "bil-eventer" i de siste årene da...og der har....såvidt jeg vet...sjekking/testing/evt. andre biltilsyn-tendenser vært bannlyst... Poenget med hele organisasjonen er så vidt jeg forstår å sikre at ungdommen "får holde på" i trygge former ;) ..og en effektiv måte å sikre 1840-organisasjonens død på...vil være å invitere biltilsyn-gutta til å stå rett uttafor porten for å huke inn folk...så jeg personlig tror nok sjangsen for at noe slikt skal skje er VELDIG mikroskopisk :)

Får vel ta turen da.. he he..

Håkon Andrè Flægstad

Manta B 2.0 16v Turbo

Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling

http://www.mantapitstop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens treff på City Syd, var vel ikke harry da. Men det er stor forskjeld på underholdningenpå Gatebil, og på Amcar treffene da...

Vi må huske at gjennomsnittsalderen på de som holder på i Amcar miljøet er nesten dobbel så høy, som på Gatebil også da:):

Spørsmålet mitt blir da: Trenger man halvnakne jenter for å trekke folk, eller holder det med at det kommer mange lækre biler?

Må man ha børning, eller holder det med Cruising?

Tror svarene vil variere veldig i de ulike leirene jeg da... Hvem som har feil, og hvem som har rett, tja.. det kommer ann på øyet som ser:respect

BABES og BØRNING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider