@lpher Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 å hvor er d a? sorry, dumt spm. men veit d ikke Her ;) http://kart.gulesider.no/kart/index.c?ps=0&id=c_Z0H1UKDV&n=63.4184446459591&s=63.3948527540409&e=10.4585106735841&w=10.3785105264159&zoom=2&tool=zoom&scrollX=0&scrollY=0 ...og det er som nevnt på Lørdag (02. Sept,) ja :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=132980 Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Takk:) veit hvor det er:) men visste ikke forkortelsen. 2 sep e d Volvo Treff på Lånke, så da ska æ dit. men ska få se om æ ska dit neste helg el ns:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Dette biltreffet 3.September må jeg si meg skeptisk til.. Tenkte å sende mail til kontaktpersonen til 1840, der endte mail adressa hans på @vegvesen.no , da styrte jeg glatt unna. For oss som har en bil som ikke er godkjent med ditt og datt så kan det jo være rene fella vi går i.. Selv om di ikke avskilter biler der osv, så har di tid til å kartlegge ev biler som di er nysgjerrige på og ta di inn når di selv vil.. Når en del gamle biler er ombygd så hører di jo det glatt, f.eks. når dumpventilen hyler høyt under pansret under banekjøring Og di kan jo godt ha med seg utstyr der man kan sjekke reg.nr og vognkort osv.. Tror jeg styrer unna azz... Nå har 1840-organisasjonen holdt en del "bil-eventer" i de siste årene da...og der har....såvidt jeg vet...sjekking/testing/evt. andre biltilsyn-tendenser vært bannlyst... Poenget med hele organisasjonen er så vidt jeg forstår å sikre at ungdommen "får holde på" i trygge former ;) ..og en effektiv måte å sikre 1840-organisasjonens død på...vil være å invitere biltilsyn-gutta til å stå rett uttafor porten for å huke inn folk...så jeg personlig tror nok sjangsen for at noe slikt skal skje er VELDIG mikroskopisk :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Har lyst jeg og, men drar heller oppover på NGK treffet helga etter:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slash Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Nå har 1840-organisasjonen holdt en del "bil-eventer" i de siste årene da...og der har....såvidt jeg vet...sjekking/testing/evt. andre biltilsyn-tendenser vært bannlyst... Poenget med hele organisasjonen er så vidt jeg forstår å sikre at ungdommen "får holde på" i trygge former ;) ..og en effektiv måte å sikre 1840-organisasjonens død på...vil være å invitere biltilsyn-gutta til å stå rett uttafor porten for å huke inn folk...så jeg personlig tror nok sjangsen for at noe slikt skal skje er VELDIG mikroskopisk :) Får vel ta turen da.. he he.. Siter Håkon Andrè Flægstad Manta B 2.0 16v Turbo Vectra B 1,7TD Komplett Rieger Styling http://www.mantapitstop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Dagens treff på City Syd, var vel ikke harry da. Men det er stor forskjeld på underholdningenpå Gatebil, og på Amcar treffene da...Vi må huske at gjennomsnittsalderen på de som holder på i Amcar miljøet er nesten dobbel så høy, som på Gatebil også da:): Spørsmålet mitt blir da: Trenger man halvnakne jenter for å trekke folk, eller holder det med at det kommer mange lækre biler? Må man ha børning, eller holder det med Cruising? Tror svarene vil variere veldig i de ulike leirene jeg da... Hvem som har feil, og hvem som har rett, tja.. det kommer ann på øyet som ser:respect BABES og BØRNING! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 hva sier 1840 karene til råkjøring på banen da? håper ikke de har planer om at all banekjøring skal være "lærende" og at det må være tillatt med litt lek og...? har bil med ny motor og diff som jeg så gjerne skulla "testa"/leika med en annen plass en akkurat på veien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Det blir, etter det jeg fikk ut av sist møte, rom for litt lek også ja :) Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hmm..kanskje man skal ta turen til lånke da?:P håper jeg får sitte på med noen uttpå banen..jeg har jo aldri vært på banen jeg,,,ser så artig ut:P:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 -Desibel- , hva med å kjøre selv? :) ENDA artigere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 nollaS:har ikke lappen jeg serru...blir litt vanskelig da:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ah.. problematisk da ja.. wellwell, da får du nøye deg med å sitte på ja :) men artig det og hvis man sitter på til noen som er litt klikk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hehe..jepp..skal se hva jeg får til..en kompis av meg prøver å få lånt seg en bil han kanj kjøre uttpå banen med:) skakke kjøre du da?*sitte på??*hehe... Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 blææ.. hadde gleda meg litt til treffe her :P menmen, bila gikk til helvette igår :P så no må det bygges IGJENN ;P må vell sitte på til noen kompiser jeg å da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 blææ.. hadde gleda meg litt til treffe her :P menmen, bila gikk til helvette igår :P så no må det bygges IGJENN ;P må vell sitte på til noen kompiser jeg å da :P Du har da enda ett par dager å skru på da, så det greier du vell å få til ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg