Thyfire Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Nollas har rett :) slutter i 3-4 tiden... premie utdelinga er i allefall kl. 3 Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 ser fint ut som det biler regn ja ! passer meg utmerket, i og med at jeg ikke fikk skilt på prosjektet :P så da blir det sveisa sperre på delebila, og kjøre svin med den ;) noen som har et par dekk på 4x108 felg, som kan ta med imorra ? billig, men helst gratis da :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 blir det særiøst regn i morgen??:(vil jo ikke stå ut da...håper på det beste:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-madeira- Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ser ut til at det kan bli regn, ja.. Men jeg kommer uansett! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 regn ? ja ! finvær ? nei ! :P må ha regn når man ikke har power :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Dokker får ha lykke t i dag da. dokker som ska. å kjipt me været. unne dokker ikke d. Men kos dokker:D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ja good luck :P Fikk nok lånke i går jeg! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 ja good luck :P Fikk nok lånke i går jeg! Hehe, man kan alldri få nokk Lånke vetø !!!! Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 var en veldig artig dag på lånke i dag, tross regnet! 1840 folka har den hittil mest effektive måten for å hindre ungdom i å kjøre ille på veien.. Kjørte selv en del i dag og har absolutt IKKE lyst til å kjøre mer skrens! har så vondt i venstrehånda etter all rattinga at jeg nesten måtte gråte en skvett på tur hjem. kjempeartig treff, stor suksesss mht. regnet! tror en del av de "latere" bilene satte stor pris på det;) BILDER NOEN? så noen gjorde et tappert forsøk på å filme men.. var det noen av de her inne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 i mine øyne var treffet velykka ja ! Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bra treff med mye regn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-madeira- Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kjempebra treff i dag, til tross for regnet! Utrolig at så mange møtte opp i det drittværet.. Og banen var glatt! :D Men det var da "arti læll"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Synes det var ok jeg også. Angrer som en jævel på at jeg ikke lånte mx-5'n til pappa :( Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 var kult så lenge det varte :P vi kom 30min før det slutta :P å jeg må få skryte av at jeg kjørte lexus ;P å han radio1 mannen hadde humor :P noen som har bilder av treffe da ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 var kult så lenge det varte :P vi kom 30min før det slutta :P å jeg må få skryte av at jeg kjørte lexus ;P å han radio1 mannen hadde humor :P noen som har bilder av treffe da ? :) den var pen den lexusen da, var penere den , enn den som vant kuleste bil ;-) Bør få ordna det du vet ;-), så ikke politiet tar deg :P Synd du ikke fikk ordna civicen da Og thyfire bør lære seg at når man drar i håndbrekket midt i sving, så kommer bakenden ut :P:P Neida , tuller bare, tøft at jentene tør å kjøre da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg