Civic_karen Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 den var pen den lexusen da, var penere den , enn den som vant kuleste bil ;-) Bør få ordna det du vet ;-), så ikke politiet tar deg :p Synd du ikke fikk ordna civicen da hehe :P det var ikke så farlig, han har et lite skilt forran, så han satt bare det gamle med den røde oblaten forran når vi sto på hell :P purken liker ikke småe skilt vett ;P var det celican som vant kuleste bil ? ja faan, villa ha civicen :P blææ.. menmen, neste gang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 villa ha civicen :P blææ.. menmen, neste gang :D Kunne jo kappkjørt på banen, hvis du hadde hatt hondaen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kunne jo kappkjørt på banen, hvis du hadde hatt hondaen :P hehe ;P så leng det har vart ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Må si jeg savna min kommende bil da jeg satt på til folk ute på banen ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Supert oppmøte folk! Kjempebra :) Håper alle hadde det fint :) og det kommer noen biler om ikke lang tid fra 1840.net i allefall...... og,MrDanger, jeg ville ikke dra brekk jeg, hadde noen villige passasjerer som var flinke til å nappe litt sånn ca når jeg var på vei ut av svingen :op: Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Hvem av de Celicaene vant kuleste bil? Skandale at den Mazda6'n ikke vant :O. men men, den kom jo så sent... Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Ble da bra det her,bare litt dålig vær..så det ble nok en stykk "blaut"isabell på lånke gitt:D Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 i hvit t-skjorte? :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Nope..i mamma sin hettegenser faktisk,.,men off topic:P hadde d særiøst kjempe bra i dag jeg:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Bilder ????? Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 tenkte akkurat å spørre om det samme:)jeg vil se bilder... Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 jævla kult at jeg er på tv da, med sladd i langsvingen :P http://adressa.no/template/ver1-0/components/wmv_mediaplayer/player.jsp Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 jøss, endelig har de med noe sånt på tv og! imponerende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 du rulla ikke heller :D Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 jeg fåkke til å spille av filmen jeg..*blond*jeg vil jo se filmen jo:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg