teltet Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Jeg har et par Infinity Kappa 4" høytalere foran i bilen, men de kutter hver gang det blir varmt i bilen. Forhandleren mener at det kan skyldes at disse spiller med 2 Ohm, og at spilleren min kan ha problemer med å drive disse. Han mener at en forsterker vil løse problemet. Jeg har ikke voldsomt greie på dette. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Det er nok ikke høyttaleren som kutter, det er nok forsterkeren i spilleren som kutter.... Så ja, det hjelper med en separat forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teltet Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Ok. Takker for svar. Glemte å si at jeg har et par 6x9 høytalere som også kutter samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 noe som ytterligere bekrefter misstanken! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Hvis alt dette er på spilleren vil jeg nok tro at det vil kunne hjelpe med en forsterker. Skal ikke så mye til før de innebygde forsterkerne blir varme... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teltet Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Skjønner at forsterkeren er tingen. :): Er ikke på jakt etter noe kjempe anlegg, men ønsker litt lyd. Tenkte å sette inn en liten sub i tillegg. Trenger jeg 2 eller 4 kanalsforsterker? Evt er det noen som har en å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 kjøp deg en 4 kanals forsterker eller for den sakt skyld en 5 kanaler.. med en 4 kanaler kan du drive 1 subwoofer og de 2 6*9 høyttalerne du har baki. med en 5 kanaler kan du drive de små forran og de bak + en subwoofer. er lite stor sansynlighet for at du trenger å drive frontsettet på en forsterker... men skulle du oppgradere til ett bedre frontsett så har du jo 2 kanaler ledig til det. jeg ville gått for en 5 kanaler, eller en 4 kanaler og eventuelt en monoblokk når du kjøper deg en subwoofer. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 6 kanals? Kan du kjøre en brokoblet utgang på en sub! Alltid et fint alternativ, såsant ikke prisen har store forskjeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg