golfnos Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 nå er ihvertfall min bil solgt og jakten begynt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 HVOR vanskelig er det egentlig å finne på en skikkelig topic?! Hva med å putte hele første setningen din i topic? ;) "hvor vanskelig er det egentlig å få tak i en skyline og få den regga?" Hint! Nå kan brukerne selv endre topic! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Skody, du har så rett! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 HVOR vanskelig er det egentlig å finne på en skikkelig topic?! Hva med å putte hele første setningen din i topic? ;) "hvor vanskelig er det egentlig å få tak i en skyline og få den regga?" Hint! Nå kan brukerne selv endre topic! flott ;) ikke fått med meg det,men skal huske det,selv om ikke det gjaldt meg denne gangen ;) Hvorfor har forumet vært nede en del idet siste? oppgraderinger? svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=450 - Ris & Ros, forandringer, forslag er stedet når man lurer på noe. :) Der får du svar på forum nede, forumet nede om natten og nye ting og tang som skjer. Som endring av topic og andre finurligheter. Men nå må vi ikke la dette få spore mer av enn det det allerede har gjort. Send PM eller spør i Ris&Ros om det er noe uklart. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det er need 4 speed som solgte den.Han som eier 50% av need 4 speed og sitter med papirer på bilene skal skaffe oss biler. Denne karen har peiling. okei ;) er vel Jon Christian Bråthen det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 stemmer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozby Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Når kommer de første bilene til Alfaset Auto da sånn at vi får se på dem? Skal jaggumeg ta meg en tur og se :) Har Need¤Speed gått i kompaniskap med Alfaset. Høres bra ut. Siter 87/89 Sierra Cosw sedan (Solgt) nå Toyota HiAce i påvente av noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ta deg en tur innom. Vi har en 34 gtr-v spec til utstilling der nå. Ta også turen innom Autofilmessen. der vil vi ha to stander. Autonova som den nye avdelingen heter også alfaset auto der vi vil ha et par skyliner utstilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Litt off topic kanskje her nå, men hvordan vil det bli med import av skyliner når de nye reglene og avgiftene trer inn? må jo bli $$GRISEDYRT$$ og ta inn en R34 GTR for eksempel... Får bare håpe det er mange skyliner i Norge nå.. kunne godt blitt fler! Selv er jeg på jakt etter lillebroren til GTR nå... Om noen vet om noen som skal selge en Sunny GTi-R , så si ifra :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Kan skrive under på at den hvite R34 GT'R V-Spec'n som Alfaset har inne nå er helt sjef! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Nissan skyline GT-R R34 v-spec II er drømmen ja.... helst blå da men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg